11.04.15, 11:37

Juliette Binoche ponownie w kampanii Credit Agricole

Plakat kampanii
Fot.: materiały prasowe

Główną rolę w najnowszej kampanii promocyjnej banku Credit Agricole powierzono ponownie francuskiej gwieździe filmowej – Juliette Binoche.

Nowa kampania telewizyjna Credit Agricole ruszyła kwietniu br. Wspiera ona promocję kont osobistych „Nawet 1000 zł premii dla Ciebie”, w której bank nagradza klientów pieniężnymi bonusami za otwarcie konta z przelewem wynagrodzenia, za opłacanie rachunków z konta w Credit Agricole czy płacenie kartą debetową i korzystanie z usługi CAsaver.

Spoty reklamowe kampanii pojawiają się w największych stacjach: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych, min. TVN Style, TVN24, Ale Kino+, Sport, Comedy Central, Canal+, TVP Kultura itp. Do 19 maja 2015 r. zostaną one wyemitowane prawie 10 tys. razy.

Twarzą kampanii „Nawet 1000 zł premii dla Ciebie” została ponownie Juliette Binoche. Aktorka po raz pierwszy wystąpiła w spocie wizerunkowym banku, w październiku 2011 roku, kiedy zmieniła się marka banku z LUKAS Bank na Crédit Agricole. W następnych spotach promowała konta, lokaty, kredyt hipoteczny oraz gotówkowy. Z jej udziałem Credit Agricole przygotował już 20 reklam telewizyjnych, które w sumie wyemitowano ponad 225 tys. razy.

W najnowszych spotach z udziałem Binoche Credit Agricole po raz pierwszy zastosował tzw. konwencję split screen, czyli podział ekranu. Technika ta dodaje reklamie dynamiki. Autorem kreacji jest agencja Just, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena. Reżyserią, tak jak w przypadku poprzednich spotów Credit Agricole, zajęła się Małgorzata Szumowska.

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są materiały BTL. Plakaty i ulotki pojawiły się we wszystkich placówkach Credit Agricole Bank Polska, podobnie jak materiały digital signage. Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów i witrynach oraz drzwiach oddziałów. Dodatkowym wsparciem dla kampanii telewizyjnej są działania w internecie - bank m.in. uruchomił stroną internetową poświęconą kampanii.

Komentarze

Powiązane

16.09.24, 23:32
| reklama & PR » informacje
Smak pełen wspomnień. Konkurs marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) rozpoczęła aktywację prowadzoną pod hasłem „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs dla konsumentów. Akcja potrwa przez cały wrzesień.
16.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Spokojnie, to HAMMER. Kampania wizerunkowa polskiej marki telefonów
Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa polskiej marki HAMMER, promująca wytrzymałość, dostarczanych przez firmę, telefonów wzmocnionych oraz programy wspierające klientów.
16.09.24, 12:53
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Socha polską ambasadorką gamy kosmetyków ANTI-ÂGE GLOBAL od Yves Rocher. Nowe logo marki
Gama kosmetyków do pielęgnacji twarzy - ANTI-ÂGE GLOBAL od francuskiej marki Yves Rocher - ma swoją polską ambasadorkę. Została nią aktorka, Małgorzata Socha. Jednocześnie marka wprowadza zmiany w swojej.
16.09.24, 12:19
| reklama & PR » informacje
ORLEN oficjalnym sponsorem ZAKSY. Logotyp marki pojawi się na koszulkach meczowych
ORLEN został oficjalnym sponsorem drużyny ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. W ramach współpracy, logotyp koncernu zostanie wyeksponowany na froncie koszulki klubu.
16.09.24, 09:28
| reklama & PR » informacje
Smakujemy z JemyJemy. Profi rusza z akcją akcja cashback zup JemyJemy
10 września br. ruszyła promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”.
16.09.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Performance Media zmienia się w Performance Group. Rebranding i nowa identyfikacja wizualna
Agencja Performance Media, po ponad 20 latach, nową wprowadza nową nazwę i identyfikację wizualną. Rozszerza także portfolio oferowanych produktów i usług. Od tej pory agencja będzie działać pod nazwą Performance Group.
15.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami. Kampania marki Venus z udziałem influencerek
Trwa kampania reklamowa marki Venus z portfolio (Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
14.09.24, 12:28
| reklama & PR » informacje
Halowe Mistrzostwa w Kaufland. Kampania promująca pracę w logistyce
Siec Kaufland ruszyła z kampanią „Halowe Mistrzostwa”, która promuje akcję rekrutacyjną w centrach dystrybucyjnych. Bohaterami kampanii, którzy prezentują zalety pracy w logistyce, są sami pracownicy magazynów.
14.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kultowa gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
Marka Actimel ruszyła z loterią, której motywem przewodnim jest gra Sonic. W ramach akcji można wygrać nagrody, w tym produkty na licencji Sonic. Organizatorem loterii jest NAV agency.
13.09.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Kia promuje w sieci i TV model Sportage
Kia Polska ruszyła z kontynuacją kampanii wspierającą sprzedaż modelu Sportage, oferując klientom propozycje kredytowe i leasingowe. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.