19.05.15, 09:00

Ceneo.pl z własną gazetką promocyjną

Gazetka promocyjna Ceneo.pl
Fot.: materiały prasowe

Ceneo.pl wdrożył nowe narzędzie promocji i dotarcia do użytkowników serwisu z sezonowymi ofertami sklepów – drukowaną gazetkę promocyjną.

Gazetka promocyjna w nakładzie 100 tys. egzemplarzy trafiła w połowie maja br. do skrzynek jednej trzeciej mieszkańców Wrocławia. „Projekt ma charakter pilotażowy. Cały czas szukamy nowych form dotarcia do potencjalnych klientów. Gazetki promocyjne są bardzo popularne wśród osób szukających najlepszych cenowych okazji, a nie ma lepszego miejsca na takie polowanie niż nasz serwis” – tłumaczy ideę wydania gazetki Jakub Walczak, kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl.

Z badań TNS Polska na zlecenie Ceneo.pl wynika, że na internetowe zakupy chodzi już niemal każdy Polak, a aż 83 proc. z nich bardzo je lubi. Dzięki porównywarce mogą znaleźć najlepszą ofertę (zarówno pod katem ceny jak i warunków zakupu i dostawy) – wyszukując ją online, albo weryfikując podczas tradycyjnych zakupów – dzięki mobilnej aplikacji. „Sfery zakupów tradycyjnych i internetowych coraz bardziej się przenikają. Dzięki naszemu projektowi chcemy zaangażować te osoby, które do tej pory preferowały tradycyjne zakupy. Gazetki promocyjne są kojarzone przede wszystkim z dużymi centrami handlowymi, a my pokazujemy, że w internetowym serwisie handlowym oferta jest o wiele szersza (8 milionów produktów z 6 tys. sklepów), atrakcyjniejsza cenowo, z dostawą do domu i gwarantowaną możliwością zwrotu. Gazetka spełnia zatem także funkcję edukacyjną – uczy krok po kroku internetowych transakcji, pokazując ich prostotę, intuicyjność, wygodę i bezpieczeństwo” – podkreśla Walczak.

Premierowe wydanie gazetki promocyjnej Ceneo.pl składa się z 12 stron. „Planujemy wydawanie gazetki kilka razy do roku, zawsze wiążąc ją mocno z najpopularniejszymi kategoriami w danym sezonie. Docelowo gazetka będzie dystrybuowana także w innych miastach” – dodaje Jakub Walczak.

Komentarze

Powiązane

13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.
04.03.25, 16:30
| internet » informacje
Bilety Kolei Małopolskich w ofercie aplikacji Jakdojade
Po przeprowadzeniu integracji z PKP Intercity i Kolejami Mazowieckimi, Jakdojade wprowadza sprzedaż biletów kolejnego regionalnego przewoźnika. W aplikacji Jakdojade udostępniono możliwość zakupu biletów Kolei Małopolskich.
04.03.25, 12:51
| prasa » informacje | internet » informacje
Wysokieobcasy.pl. Serwis w odświeżonej wersji
4 marca br. serwis Wysokieobcasy.pl (Agora) pojawił się w odświeżonej wersji. Zmienił się nie tylko wygląd strony głównej i artykułów, ale również cały układ serwisu – tak, aby czytanie i nawigacja były jeszcze bardziej intuicyjne zarówno w wersji na urządzenia mobilne, jak i na komputery.
04.03.25, 10:20
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Prezes UOKiK ukarał F. Chajzera, Dodę i Rozenek-Majdan za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych na Instagramie
Za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych na Instagramie Prezes UOKiK ukarał Filipa Chajzera, Dorotę Rabczewską i Małgorzatę Rozenek Majdan. Łącznie to blisko pół miliona zł.
28.02.25, 15:19
| internet » informacje
Przegląd międzynarodowy. Nowy cykl Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza na Gazeta.pl
Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca podcastu „Co to będzie”, rozpoczyna publikację nowego cyklu dziennikarskiego na Gazeta.pl pt. „Przegląd międzynarodowy”.
27.02.25, 11:04
| prasa » informacje | internet » informacje
Polska Press Grupa: to już ostatni etap zmian w serwisach regionalnych. Będą zmiany w i.pl i Naszym Mieście
Polska Press Grupa zakończyła ostatni etap zmian stron głównych serwisów regionalnych. W ostatniej fazie prac zaktualizowano trzy serwisy: expressbydgoski.pl, expressilustrowany.pl i dziennikpolski24.pl. 
27.02.25, 09:16
| internet » informacje
Interia na Oscarach Artura Zaborskiego. Interia z nowym cyklem video
Portal Interia.pl w związku z tegoroczna edycją rozdania Nagród Akademii Filmowej przygotował cykl video „Interia na Oscarach” ruszył 26 lutego br. Krytyk filmowy prosto z Los Angeles zrelacjonuje rywalizację o Nagrody Akademii Filmowej.
22.02.25, 12:00
| radio / audio » informacje | internet » informacje
Informacje Radia TOK FM są już dostępne na Spotify i Apple Podcasts
Użytkownicy sieci mogą już korzystać z newsów Radia TOK FM na platformach Spotify i Apple Podcasts.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.