20.05.15, 11:00
Weź łyk wolności. Nestea rozpoczyna wielomiesięczną kampanię reklamową
18 maja br. rozpoczęła się emisja nowego spotu reklamowego marki NESTEA. Tym samym została zainaugurowana kampania „Weź łyk wolności”, w której NESTEA zwraca uwagę na znaczenie przerw w ciągu dnia. Kampanii towarzyszy utwór „Fresh Idea” przygotowany specjalnie dla marki przez słynny europejski duet Nico&Vinz.
Od 18 maja emitowany jest najnowszy spot reklamowy marki. Wyświetlany jest w największych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych. Kampania planowana jest do połowy września i ma dotrzeć do prawie 30 mln Polaków. Spot emitowany będzie również w serwisach web wideo, m.in. YouTube. Emisji spotu towarzyszyć będzie również kampania displayowa w Internecie. Nie zabraknie także wsparcia PR, które obejmie działania w mediach i blogosferze.
Kampanii „Weź łyk wolności” towarzyszyć będzie oficjalny hymn marki przygotowany przez słynny europejski duet Nico & Vinz. Utwór „Fresh Idea” powstał z inspiracji przesłaniem „Smak wolności”. Muzyka przygotowana przez Nico&Vinz będzie wykorzystywana m.in. najnowszym spocie reklamowym.
Przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i social media koordynuje agencja Next. Kreację materiałów przygotował McCann. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze