17.06.15, 17:00
Kampania radiowa LOTOS Oil. Wszechstronna oferta olejowa
LOTOS Oil wprowadził do oferty cztery nowoczesne oleje syntetyczne. Wprowadzenie nowych produktów będzie wspierać kampania radiowa, w której oleje linii LOTOS Synthetic są rekomendowane przez Kajetana Kajetanowicza, wielokrotnego Mistrza Polski w rajdach samochodowych.
"Reklama będzie emitowana aż w 93 stacjach radiowych i ma dotrzeć do 91 proc. wszystkich kierowców w Polsce. Każdy kierowca będzie mógł usłyszeć reklamę ponad 11 razy. Kampanię promocyjną uzupełnia konkurs w Radio Zet, budujący emocjonalny wymiar marki" – wyjaśnia Katarzyna Janicka, szef Biura Marketingu LOTOS Oil.
Kreację przygotowała agencja Grey Group, a za zakup mediów odpowiada Starcom. Kampania rozpoczęła się 15 czerwca i potrwa do końca miesiąca. Reklama wykorzystuje rekomendację Kajetana Kajetanowicza czterokrotnego Mistrza Polski w rajdach samochodowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze