27.06.15, 17:00
Vacaloca dla domu maklerskiego XTB
Do portfolio agencji Vacaloca dołączył dom maklerski X-Trade Brokers (XTB). W wyprodukowanym dla klienta video Vacaloca pokazuje, że „Ryzykować trzeba umieć” i zachęca do korzystania z wiedzy ekspertów w akcji edukacyjnej Odbierz Książkę.
X-Trade Brokers to dom maklerski, który oprócz udostępniania najnowocześniejszych technologii tradingowych i instrumentów finansowych, stawia sobie za cel edukację inwestorów. Organizując działania edukacyjne, współpracuje z ekspertami i praktykami rynku. Firma traktuje działalność edukacyjną jako istotny filar swojej misji i bezpłatnie udostępnia specjalistyczną wiedzę inwestycyjną.
"Wielka Akcja Edukacyjna to projekt, który ma na celu poszerzenie wiedzy i świadomości dotyczącej inwestycji, zarówno wśród początkujących, jak i doświadczonych inwestorów. Solidna edukacja jest podstawą podejmowania trafnych decyzji podczas zarządzania swoimi finansami. Tworząc koncepcję kampanii chcieliśmy w niestandardowy sposób zachęcić do korzystania z wiedzy doświadczonych praktyków, podkreślając prostą zasadę – jeżeli inwestując chcesz osiągnąć sukces, musisz mieć dobre zaplecze teoretyczne" - mówi Piotr Nogal, Stategy & Innovation Director Vacaloca.
W ramach akcji Odbierz Książkę można bezpłatnie otrzymać dostęp do dwóch poradników inwestycyjnych. „Forex dla bystrzaków” to kompendium wiedzy dla początkujących inwestorów. „Ryzykować trzeba umieć” to pozycja skierowana do bardziej doświadczonych traderów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę.
Agencja odpowiedzialna jest również za produkcję spotu wizerunkowego dla wspierającego Wielką Akcję Edukacyjną serwisu analityczno-informacyjnego tradebeat.pl, który dostarcza niezbędne analizy oraz komentarze eksperckie pomocne w procesie podejmowania decyzji inwestycyjnych. Video viralowe oraz spoty wizerunkowe dostępne są w formie reklamy na Facebooku, na YouTube oraz w sieciach VoD.
Vacaloca to agencja zajmująca się tworzeniem zintegrowanych kampanii promocyjnych przy wykorzystaniu e-marketingu oraz działań ATL. Oferuje profesjonalne badania zachowań grup konsumenckich w Internecie, na podstawie których planuje i wdraża angażujące aktywacje. Podążając za nowymi trendami, wykorzystuje innowacyjne narzędzia promocji, od marketingu w społecznościach internetowych, reklamy kontekstowej, poprzez produkcję video do Internetu, mobile marketing, buzz marketing, aż po promocję w blogosferze.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze