27.06.15, 17:00

Vacaloca dla domu maklerskiego XTB

Logo agencji
fot. materiały prasowe

Do portfolio agencji Vacaloca dołączył dom maklerski X-Trade Brokers (XTB). W wyprodukowanym dla klienta video Vacaloca pokazuje, że „Ryzykować trzeba umieć” i zachęca do korzystania z wiedzy ekspertów w akcji edukacyjnej Odbierz Książkę.

X-Trade Brokers to dom maklerski, który oprócz udostępniania najnowocześniejszych technologii tradingowych i instrumentów finansowych, stawia sobie za cel edukację inwestorów. Organizując działania edukacyjne, współpracuje z ekspertami i praktykami rynku. Firma traktuje działalność edukacyjną jako istotny filar swojej misji i bezpłatnie udostępnia specjalistyczną wiedzę inwestycyjną.

"Wielka Akcja Edukacyjna to projekt, który ma na celu poszerzenie wiedzy i świadomości dotyczącej inwestycji, zarówno wśród początkujących, jak i doświadczonych inwestorów. Solidna edukacja jest podstawą podejmowania trafnych decyzji podczas zarządzania swoimi finansami. Tworząc koncepcję kampanii chcieliśmy w niestandardowy sposób zachęcić do korzystania z wiedzy doświadczonych praktyków, podkreślając prostą zasadę – jeżeli inwestując chcesz osiągnąć sukces, musisz mieć dobre zaplecze teoretyczne" - mówi Piotr Nogal, Stategy & Innovation Director Vacaloca.

W ramach akcji Odbierz Książkę można bezpłatnie otrzymać dostęp do dwóch poradników inwestycyjnych. „Forex dla bystrzaków” to kompendium wiedzy dla początkujących inwestorów. „Ryzykować trzeba umieć” to pozycja skierowana do bardziej doświadczonych traderów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę.

Agencja odpowiedzialna jest również za produkcję spotu wizerunkowego dla wspierającego Wielką Akcję Edukacyjną serwisu analityczno-informacyjnego tradebeat.pl, który dostarcza niezbędne analizy oraz komentarze eksperckie pomocne w procesie podejmowania decyzji inwestycyjnych. Video viralowe oraz spoty wizerunkowe dostępne są w formie reklamy na Facebooku, na YouTube oraz w sieciach VoD.

Vacaloca to agencja zajmująca się tworzeniem zintegrowanych kampanii promocyjnych przy wykorzystaniu e-marketingu oraz działań ATL. Oferuje profesjonalne badania zachowań grup konsumenckich w Internecie, na podstawie których planuje i wdraża angażujące aktywacje. Podążając za nowymi trendami, wykorzystuje innowacyjne narzędzia promocji, od marketingu w społecznościach internetowych, reklamy kontekstowej, poprzez produkcję video do Internetu, mobile marketing, buzz marketing, aż po promocję w blogosferze.

Komentarze

Powiązane

02.10.24, 12:04
| reklama & PR » ludzie
Gabriel Siemiątkowski w better. gaming agency
1 października br. do ekipy better. gaming agency w roli PR Specialist dołączył Gabriel Siemiątkowski. W ramach stanowiska będzie odpowiadał przede wszystkim za projekty dla Level Infinite, wspierając jednocześnie inne inicjatywy agencji.
02.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marek Zieleniewski w zespole OneMulti
Marek Zieleniewski dołączył do agencji PR OneMulti i zajął stanowisko account managera. Wszedł w skład zespołu Life & Infrastructure, gdzie zajmuje się m.in. komunikacją korporacyjną dla Grupy Elemental.
01.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Fabjaniak wraca po przerwie do 24/7Communication
Na początku października br., Katarzyna Fabjaniak dołączyła do leadershipu 24/7Communication i objęła nowoutworzone stanowisko Advisory Director.
01.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Żabka Jush wybrała Flywheel Public Relations
Do grona klientów agencji Flywheel Public Relations dołączyła marka Żabka Jush i delio supermarket, startupy specjalizujące się w szybkich dostawach spożywczych. Współpraca między podmiotami rozpoczęła się we wrześniu i zainaugurowana została kampanią promującą limitowany drop produktowy.
01.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Vectra promuje jesienną ofertę
Agencja Endless przygotowała kolejne odsłony przygód bohaterów Vectry - DZIŚka i JUTRka. Tym razem te dwie postacie przedstawiają jesienne oferty Vectry. Kampania jest prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i online. Reżyserem spotów został Bartek Kędzierski.
01.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Widzimy się u Ciebie! Szymon Majewski ambasadorem akcji Fundacji Polska Bezgotówkowa
Rozpoczęła się akcja „Widzimy się u Ciebie!” prowadzona na zlecenie Fundacji Polska Bezgotówkowa, którem celem jest zauważenie i docenienie małych firm. Działania mają na celu edukowanie i zachęcanie przedsiębiorców do przyjmowania płatności bezgotówkowych, po to, aby ich klienci mogli płacić, tak jak lubią.
30.09.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Heima PR pro bono wspiera OFF Operę
Dziesiąta edycja poznańskiego festiwalu sztuk społecznych OFF Opera odbywa się od 23 września do 4 października br. Agencja Heima PR pro publico bono wspiera festiwal w komunikacji, projektowaniu graficznym i działaniach prowadzonych w mediach społecznościowych.
30.09.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Jan Błachowicz został ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein
Jan Błachowicz, zawodnik sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Sportowiec będzie promował produkty z linii Tarczyński Protein, przeznaczone dla osób dbających o formę i poszukujących wysokobiałkowych przekąsek.
30.09.24, 10:57
| reklama & PR » ludzie
Piotr Pieniak w zespole Picture Perfect. Będzie współprowadził zespół kreatywny
Piotr Pieniak dołączył jako Creative Lead do zespołu Picture Perfect, należącego do HOLO Group.
28.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Volkswagen Financial Services w najnowszej kampanii marketingowej
Rozpoczęła się kampania Volkswagen Financial Services, która kontynuuje historię bohaterów wiosennego spotu, ale tym razem w biznesowej odsłonie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.