03.07.15, 21:00

Nowy spot NESTEA

Przygotowana kreacja
fot. materiały prasowe

Od połowy czerwca br. w telewizji emitowany jest nowy spot marki NESTEA podkreślający naturalny charakter składników napoju. Emisja związana jest z pojawieniem się w sklepach NESTEA Black Tea z ekstraktem z liści stewii i naturalnymi aromatami.

Spot to kolejny etap wielomiesięcznej kampanii „Weź łyk wolności!”, w której marka zwraca uwagę na znaczenie przerw w ciągu dnia dla naszego dobrego samopoczucia. Od czerwca br. oferta napojów herbacianych marki z dodatkiem ekstraktu z liści stewii – słodzika naturalnego pochodzenia - poszerzy się o kategorię Black Tea. Do niedawna jedynie NESTEA Green Tea były słodzone ekstraktem z liści stewii. To kolejny krok marki, w którym wychodzi ona na przeciw oczekiwaniom świadomych konsumentów, którzy coraz częściej poszukują produktów opartych na naturalnych składnikach i o obniżonej kaloryczności. 

Wraz z pojawieniem się nowego produktu w telewizji rozpoczęła się emisja 10-sekundowego spotu podkreślającego naturalny charakter składników napojów herbacianych NESTEA. Spot emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych oraz w największych portalach video w Internecie.

Naturalny charakter NESTEA podkreślą również dedykowane materiały POP. Marka otrzyma także silne wsparcie w Internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz poprzez działania PR skierowane do mediów i blogosfery.

Kampanii towarzyszy oficjalny hymn marki przygotowany przez słynny europejski duet Nico&Vinz. Utwór „Fresh Idea” powstał z inspiracji przesłaniem kampanii „Smak wolności”. Muzyka nagrana przez Nico&Vinz jest wykorzystywana m.in. w najnowszym spocie reklamowym. Utwór promowany jest na platformie muzycznej „Spotify”, gdzie można również wysłuchać playlisty dedykowanej NESTEA.

Przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i social media koordynuje agencja Next. Kreację materiałów przygotował McCann, a materiały POS Fortis. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Komentarze

Powiązane

20.03.25, 10:16
| reklama & PR |
Zakupy na fakturę? Allegro Business rusza z kampanią telewizyjną
Allegro realizuje swoją pierwszą kampanię telewizyjną skierowaną do klientów B2B. Reżyserią spotów zajął się Filip Bartczak, natomiast za produkcję i kreację odpowiadają DDB Warszawa oraz Moon Films.
20.03.25, 08:00
| reklama & PR |
PSK S.A. i GlobalSM łączą siły na rzecz wdrożenia systemu kaucyjnego w Polsce
PSK S.A., jako operator systemu kaucyjnego w Polsce, podjął współpracę z agencją GlobalSM w celu realizacji strategii komunikacyjnej i medialnej, która ma zwiększyć świadomość tego rozwiązania wśród różnych grup odbiorców. Działania PR prowadzi agencja Brief me, od lat współpracująca z GlobalSM.
20.03.25, 07:00
| reklama & PR |
Dorota Szelągowska nową twarzą marki Dyson
Marka technologiczna Dyson rozpoczęła współpracę z Dorotą Szelągowską, projektantką wnętrz. W ramach tej współpracy promuje ona modele do pielęgnacji podłóg: Dyson V15s Detect Submarine oraz Dyson WashG1.
20.03.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Gut dołącza do Aleph Polska
Marcin Gut dołączył do polskiego oddziału Aleph Group, obejmując stanowisko Client Partner Sales Lead. W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój biznesowy rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na polskim rynku.
19.03.25, 20:12
| reklama & PR » informacje
Stąd się bierze moc rosołu. Kampania kostek drobiowych Winiary
Pod hasłem „Stąd się bierze moc rosołu” rozpoczęto kampanię kostek drobiowych Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland, do zadań której należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznych
w TV, mediach społecznościowych i digitalu.
19.03.25, 16:00
| reklama & PR |
Deante nawiązuje współpracę z OKK! PR
W lutym br., Deante, producent armatury łazienkowej i kuchennej, rozpoczął współpracę z warszawską agencją OKK! PR.
19.03.25, 12:32
| reklama & PR |
Rusza VI edycja kampanii Porozmawiajmy szczerze o otyłości
Rozpoczęła się szósta edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”, realizowanej w tym roku pod hasłem „Słuchaj serca. Lecz otyłość”. Kampania obejmuje szeroki zakres działań, w tym aktywności online, w mediach społecznościowych, kinach, radiu, na nośnikach DOOH oraz w ramach akcji ambientowej.
19.03.25, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Monika Marciniak dołącza do Live Age jako Senior Event Creative
Agencja komunikacji live „Live Age” rozszerza swój zespół. Dołączyła do niego Monika Marciniak, obejmując stanowisko Senior Event Creative. Marciniak to specjalistka z wieloletnim stażem w branży.
18.03.25, 20:39
| reklama & PR » informacje
Każdemu może się zdarzyć. Warta kontynuuje kampanię promującą OC i AC
Warta startuje z kolejną kampanią reklamową. Spoty emitowane w TV i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC. Firma kontynuuje strategię i prezentuje kolejne odsłony kampanii prowadzonej pod hasłem „Każdemu może się zdarzyć”.
18.03.25, 16:15
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group oficjalnie w szeregach IAB Polska
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB Polska to organizacja wspierająca działalność uczestników rynku komunikacji i reklamy interaktywnej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.