09.07.15, 20:00

Ceneo wyjeżdża na wakacje

Materiały informacyjny
fot. materiały prasowe

Przez cały lipiec br. serwis zakupowy Ceneo.pl w plażowych miasteczkach promuje mobilność i wspólnie bawi się ze swoimi użytkownikami.

Wakacyjna akcja składa się z czterech plażowych eventów organizowanych przez cztery kolejne tygodnie w popularnych nadmorskich kurortach: we Władysławowie (8-12.07), Kołobrzegu (15-19.07), Świnoujściu (22-26.07) i Dąbkach (29.07-2.08). Każdy event to pięć dni pełnych różnorodnych atrakcji. Bilet wstępu nabyć można za pomocą aplikacji mobilnej Ceneo.pl w smartfonie.

"W wakacje jesteśmy mobilni, mobilne powinny być więc także nasze zakupy. Szukając pomysłu na promocję naszej aplikacji postawiliśmy tak samo, jak nasi użytkownicy, wyjechać na urlop, i z jednej strony dostarczyć turystom wypoczywającym nad Bałtykiem wiele niesamowitych wrażeń, z drugiej pokazać, że zakupy z Ceneo można robić zawsze i wszędzie – nawet na plaży" – mówi Jakub Walczak, kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl.

Wśród atrakcji czekających na plażowiczów jest między innymi tor skimboardowy, symulatory surfingu, konsole do gier oraz tzw. „blink” – urządzenie do badania refleksu. W licznych konkursach, przez cały dzień można będzie wygrywać gadżety, które przydadzą się od razu, jeszcze podczas urlopu: plażowe torby i maty, dmuchane piłki oraz wodoodporne pokrowce na smartfony. Technofanów skusić powinna z kolei „strefa producentów” gdzie można będzie przetestować najnowszy sprzęt elektroniczny: smartfony, tablety, nawigacje i konsole topowych marek.

"Profesjonalni trenerzy i animatorzy poprowadzą sesje fitness, zumby czy nauki tańca. Po wspólnym treningu można będzie wypoczywać w strefie chillout z leżakami i zimnymi napojami energetycznymi. Na pamiątkę każdy będzie mógł też zrobić sobie zdjęcie w fotobudce – przekornie w zimowej scenografii" – dodaje Walczak.

Wszystkie atrakcje są darmowe. Wystarczy przy wejściu pokazać zainstalowaną aplikację mobilną. Partnerem akcji jest sklep internetowy Redcoon.pl. Za organizację odpowiada wrocławska agencja reklamowa Czart.

Komentarze

Powiązane

14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.
04.03.25, 16:30
| internet » informacje
Bilety Kolei Małopolskich w ofercie aplikacji Jakdojade
Po przeprowadzeniu integracji z PKP Intercity i Kolejami Mazowieckimi, Jakdojade wprowadza sprzedaż biletów kolejnego regionalnego przewoźnika. W aplikacji Jakdojade udostępniono możliwość zakupu biletów Kolei Małopolskich.
04.03.25, 12:51
| prasa » informacje | internet » informacje
Wysokieobcasy.pl. Serwis w odświeżonej wersji
4 marca br. serwis Wysokieobcasy.pl (Agora) pojawił się w odświeżonej wersji. Zmienił się nie tylko wygląd strony głównej i artykułów, ale również cały układ serwisu – tak, aby czytanie i nawigacja były jeszcze bardziej intuicyjne zarówno w wersji na urządzenia mobilne, jak i na komputery.
04.03.25, 10:20
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Prezes UOKiK ukarał F. Chajzera, Dodę i Rozenek-Majdan za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych na Instagramie
Za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych na Instagramie Prezes UOKiK ukarał Filipa Chajzera, Dorotę Rabczewską i Małgorzatę Rozenek Majdan. Łącznie to blisko pół miliona zł.
28.02.25, 15:19
| internet » informacje
Przegląd międzynarodowy. Nowy cykl Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza na Gazeta.pl
Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca podcastu „Co to będzie”, rozpoczyna publikację nowego cyklu dziennikarskiego na Gazeta.pl pt. „Przegląd międzynarodowy”.
27.02.25, 11:04
| prasa » informacje | internet » informacje
Polska Press Grupa: to już ostatni etap zmian w serwisach regionalnych. Będą zmiany w i.pl i Naszym Mieście
Polska Press Grupa zakończyła ostatni etap zmian stron głównych serwisów regionalnych. W ostatniej fazie prac zaktualizowano trzy serwisy: expressbydgoski.pl, expressilustrowany.pl i dziennikpolski24.pl. 
27.02.25, 09:16
| internet » informacje
Interia na Oscarach Artura Zaborskiego. Interia z nowym cyklem video
Portal Interia.pl w związku z tegoroczna edycją rozdania Nagród Akademii Filmowej przygotował cykl video „Interia na Oscarach” ruszył 26 lutego br. Krytyk filmowy prosto z Los Angeles zrelacjonuje rywalizację o Nagrody Akademii Filmowej.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.