14.07.15, 15:00
Świetne wynki Media Service Zawada
Magazyn „LEGO Ninjago. Master of Spinjitzu”, publikacja dedykowana dzieciom w wieku szkolnym, błyskawicznie podbiła serca młodych czytelników.
Magazyn kupowany przez miłośników kultowego brandu LEGO, wydawany przez Media Service Zawada, w marcu 2015 r. odnotował sprzedaż na poziomie 93%. Z nakładu 59 773 egz. sprzedało się 55 521 egz.
Nowość na rynku Wydanie Specjalne LEGO Chima, które ukazało się 18 maja br., także odnosi spektakularne sukcesy. Jeden z czołowych dystrybutorów wskazuje sprzedaż po miesiącu od debiutu na poziomie 90%.
Wskazując autorów najlepszych wyników w rankingu sprzedaży magazynów dla dzieci, nie można pominąć wieloletniego lidera - magazynu „Scooby-Doo!”, który ponownie zajął pierwsze miejsce wśród czasopism skierowanych do grupy ALL.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze