17.07.15, 20:00
Zmiany w T Mobile Polska
15 lipca br. Katarzyna Grzywaczewska objęła stanowisko Dyrektora Departamentu Komunikacji Rynkowej T-Mobile Polska i będzie odpowiedzialna m.in. za wypracowanie strategicznych kierunków komunikacji i pozycjonowania marek Spółki.
"T-Mobile Polska posiada wiele atutów, które w połączeniu z silną marką przyczyniają się do wzmocnienia wielowymiarowej percepcji firmy na rynku. Dlatego nadszedł czas, aby zmienić sposób, w jaki komunikujemy się z klientami. Zadanie poprowadzenia marek T-Mobile Polska w nowym kierunku powierzyłem Katarzynie Grzywaczewskiej, która posiada bogate doświadczenia w zarządzaniu komunikacją i relacjami z klientami zdobyte w różnych branżach" – powiedział Adam Sawicki, Prezes Zarządu T-Mobile Polska S.A.
W związku z powyższymi zmianami Paweł Szarkowski, który dotychczas kierował Departamentem Komunikacji Rynkowej rozstaje się z firmą. Paweł Szarkowski był związany z T-Mobile przez ostatnich 12 lat. Kierując wieloma projektami odpowiadał m.in. za rebranding i wprowadzenie marki T-Mobile do Polski.
Katarzyna Grzywaczewska z obszarem marketingu związana jest od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywała w branżach ubezpieczeniowej, bankowej oraz telekomunikacyjnej. Ostatnio jako Dyrektor Marketingu i Kanału Direct odpowiadała za realizację i wdrożenie strategii sprzedaży, marketingu i PR dla Liberty Ubezpieczenia. W latach 2008 - 2013 pracowała w AVIVA, gdzie odpowiadała za e-biznes oraz marketing grupy, a wcześniej za komunikację marketingową i procesy zarządzania ruchem klientów.
Swoją karierę rozpoczynała w PTK Centertel, gdzie zarządzała działem mediów, a następnie odpowiadała za pozycjonowanie marek Idea i Pop. Przez kilka lat pracowała także w Telekomunikacji Polskiej tworząc strategię komunikacji marketingowej dla klientów biznesowych. Po rebrandingu objęła stanowisko Dyrektora Biura Strategii Komunikacji Marketingowej Orange.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze