02.08.15, 13:00

MSLGROUP i Fundacja Rok Rzeki Wisły narratorami tematu odnalezionego wraku parostatku Bajka

Fragment programu o akcji
Fot.: materiały prasowe

Historia odnalezionego parostatku „Bajka” była jednym z głównych tematów w mediach w tygodniu poprzedzającym rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Współautorem akcji była MSLGROUP, która korzystając z wiedzy i pasji swojego PR Managera zbudowała narracje wokół wydarzenia.

W ostatnim tygodniu lipca br. jednym z tematów w mediach była sprawa odsłonięcia przez niski poziom Wisły szczątków parostatku „Bajka”, który przed wojną woził warszawiaków po rzece, a w czasie Powstania Warszawskiego był schronieniem dla walczącej ludności. Sprawa została podniesiona wspólnie przez Fundację Rok Rzeki Wisły i MSLGROUP. Agencja wspiera Fundację w obszarze komunikacji i promowania znaczenia Wisły dla Warszawy, a odsłonięcie się wraku stało się pretekstem do szybkiego uruchomienia kampanii.

W promocję „Bajki” włączył się PR Manager MSLGROUP, prywatnie varsavianista. Poprzez zbudowanie narracji, w której dwóch pasjonatów historii – Robert Jankowski szef Fundacji i Paweł, zaczęło z pasją i entuzjazmem opowiadać o wydarzeniach sprzed ponad 70 lat, pierwszy raz w powojennych dziejach stolicy udało się na tak wielką skierować uwagę mediów i społeczeństwa na Wisłę, zarówno w kontekście historycznym, jak i kulturowym. O historii „Bajki”, roli rzeki w Powstaniu i o celach Fundacji opowiedziały ogólnopolskie i lokalne media, a reportaż z wypowiedziami ekspertów znalazł się także w głównym wydaniu Wiadomości 30 lipca.

"Z Fundacją Rok Rzeki Wisły współpracujemy od kilku miesięcy i wspólnie prowadzimy działania mające wypromować temat roli rzeki dla Warszawy. Z pomocą przyszła nam pogoda, ponieważ niski stan wody odsłonił wrak zatopionego parostatku. Postanowiliśmy wykorzystać to jako pretekst i włączyć się w obchody 71 rocznicy wybuchu Powstania. Warszawskiego. Ponieważ w MSLGROUP pracują osoby z wieloma wyjątkowymi pasjami, w sprawę zaangażował się Paweł, który na co dzień jest naszym PR Managerem, a prywatnie pasjonatem historii Warszawy. Tym samym stał się naturalnym narratorem i promotorem tematu. Zbudowaliśmy narrację, w efekcie której w tygodniu poprzedzającym 1 sierpnia uzyskaliśmy kilkadziesiąt publikacji w mediach ogólnopolskich i lokalnych i zaprosiliśmy tym samym warszawiaków na obchody rocznicy Wybuchu Powstania właśnie nad Wisłę w okolice odnalezionego wraku. Jestem dumna, że MSLGROUP mogła być częścią tego wydarzenia" – powiedziała Zofia Bugajna, Dyrektor Zarządzająca MSLGROUP.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.