13.08.15, 15:00
K2 prowadzi kolejne działania dla PGE w ramach kampanii Prąd jak prąd - tylko tańszy!
K2, w ramach współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną, rozszerza kampanię pod hasłem: „Prąd jak prąd – tylko tańszy!” o kolejne działania kontekstowe, skierowane do klientów indywidualnych.
Do końca sierpnia we wszystkich 224 sklepach RTV Euro AGD można zobaczyć reklamę kontekstową PGE, bezpośrednio nawiązującą do prądu, jaki zużywamy korzystając ze sprzętów AGD. Na wybranych produktach umocowano specjalne metki z hasłem PGE, a wewnątrz sklepów na ekspozycji emitowane są spoty PGE, rozstawiono również standy i stojaki z ulotkami.
Do 22 sierpnia na 10 warszawskich autobusach komunikacji miejskiej z napędem elektrycznym można przeczytać hasło: „Ten autobus nie emituje spalin, bo jest na prąd”. Jest to jeden ze sposobów zachęcających mieszkańców Warszawy do zmiany sprzedawcy energii na PGE. W ten sposób marka PGE jako pierwsza wykorzystała tzw. busbacki w reklamie kontekstowej.
Kampania pod hasłem: „Prąd jak prąd – tylko tańszy!” trwa od połowy czerwca 2015 roku. Na całość działań prowadzonych przez K2 składają się: spot TV, spot radiowy, spot kinowy, VOD, landing page, materiały OOH, w tym bilboardy i CLP, kampania display, materiały Promo i BTL oraz akcje ambientowe z wykorzystaniem niestandardowych narzędzi, np. po raz pierwszy w Polsce wykorzystano nośnik Monkeylectric Pro.
Grupa K2 prowadzi działania online dla PGE od 2013 roku.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze