14.08.15, 14:00
KinAds dla Unilever Polska
Firma KinAds przeprowadziła akcję samplingową Coccolino (Unilever Polska), towarzyszącej kolejnej w tym roku kampanii reklamowej tej marki. Puszyste miśki Coccolino wręczane były w warszawskim kinie Praha wszystkim widzom, którzy w czasie promocji przyszli na film Ted2.
Akcja samplingowa była częścią najnowszej kampanii marki Coccolino, która ruszyła w kinach w lipcu br. i prowadzona jest pod hasłem: „Świeżość, która trwa dwa razy dłużej”. Odbyła się ona 25 lipca br.
To kolejna w tym roku kampania marki, którą Unilever Polska ponownie wprowadził na polski rynek. Brand hero spotów reklamowych jest biały pluszowy Miś Coccolino, który stał się jednocześnie bohaterem akcji samplingowej w warszawskim kinie Praha. Za jej przeprowadzenie odpowiada firma KinAds - broker reklamowy największej w Polsce sieci kin, obsługujący m. in. kino Praha.
"Event z miśkami Coccolino to przykład świetnego zrozumienia kina. Spot emitowany był kontekstowo – tylko przy produkcji Ted2, której bohaterem jest pluszowy miś, a widzowie otrzymali puszyste miśki, będące symbolem miękkości Coccolino"– powiedziała Kinga Dołęga – Lesińska, prezes KinAds.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze