02.09.15, 13:00

Piłkarze i Kubica w najnowszej kampanii wizerunkowej Grupy LOTOS

Kadr z kampanii
Fot.: materiały prasowe

1 września br. wystartowała nowa kampania wizerunkowa Grupy LOTOS z udziałem piłkarskiej Reprezentacji Polski oraz Roberta Kubicy. Najnowsza realizacja stanowi nową odsłonę stacji paliw LOTOS, przedstawiającą w jaki sposób marka wspiera ludzi w ich drodze, integruje we wspólnym przeżywaniu sportowych emocji i zaspokaja potrzeby.

„Mój tata pracuje w LOTOSIE” – to słowa kończące ubiegłoroczny spot kampanii wizerunkowej LOTOSTORY, w której widzowie zapoznawali się z szerokim obszarem działań Grupy LOTOS z perspektywy 7-letniego chłopca. Ten budzący emocje projekt doczekał się swojej kontynuacji. W tym roku widzowie mają okazję po raz drugi spojrzeć na markę LOTOS oczami dziecka – tym razem jesteśmy na stacji paliw.

"Przygotowaliśmy kampanię, która ma pokazać w jaki sposób marka LOTOS wspiera ludzi w ich indywidualnych podróżach. Mówimy o tym odwołując się do emocji i potrzeb. Najpełniej oddaje to tytuł naszej kampanii „Wszystko czego potrzebujesz”. To nie tylko deklaracja jaką składamy naszym klientom, ale również motto naszej działalności" – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką. Tym razem, do pierwszoplanowego duetu ojciec-syn, dołącza mama.

"Potrzeba nadawania cech emocjonalnych marce LOTOS wynika z obowiązującej strategii marki i jest konsekwentnie realizowana od 2013 roku" – wyjaśnia Goliszewska. "Tegoroczna kampania obejmie nie tylko największe stacje telewizyjne, ale dodatkowo będzie wspierana emisją materiałów reklamowych w najbardziej zasięgowych serwisach oraz platformach video, internecie i kinach. Kampania potrwa przez cały sezon eliminacji do Euro 2016, tj. do 11 października br." - dodaje Goliszewska.

Do tej pory wizerunki piłkarzy można było znaleźć na materiałach wsparcia sprzedaży na stacjach LOTOS i LOTOS Optima. Spot, w reżyserii Pawła Borowskiego, zrealizowali: agencja reklamowa Grey, dom produkcyjny Tank, Platige Image. Doborem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Komentarze

Powiązane

19.03.25, 16:00
| reklama & PR |
Deante nawiązuje współpracę z OKK! PR
W lutym br., Deante, producent armatury łazienkowej i kuchennej, rozpoczął współpracę z warszawską agencją OKK! PR.
19.03.25, 12:32
| reklama & PR |
Rusza VI edycja kampanii Porozmawiajmy szczerze o otyłości
Rozpoczęła się szósta edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”, realizowanej w tym roku pod hasłem „Słuchaj serca. Lecz otyłość”. Kampania obejmuje szeroki zakres działań, w tym aktywności online, w mediach społecznościowych, kinach, radiu, na nośnikach DOOH oraz w ramach akcji ambientowej.
19.03.25, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Monika Marciniak dołącza do Live Age jako Senior Event Creative
Agencja komunikacji live „Live Age” rozszerza swój zespół. Dołączyła do niego Monika Marciniak, obejmując stanowisko Senior Event Creative. Marciniak to specjalistka z wieloletnim stażem w branży.
18.03.25, 20:39
| reklama & PR » informacje
Każdemu może się zdarzyć. Warta kontynuuje kampanię promującą OC i AC
Warta startuje z kolejną kampanią reklamową. Spoty emitowane w TV i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC. Firma kontynuuje strategię i prezentuje kolejne odsłony kampanii prowadzonej pod hasłem „Każdemu może się zdarzyć”.
18.03.25, 16:15
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group oficjalnie w szeregach IAB Polska
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB Polska to organizacja wspierająca działalność uczestników rynku komunikacji i reklamy interaktywnej.
18.03.25, 11:34
| reklama & PR » informacje
Hillside Beach Club klientem Havas PR Warsaw
Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła współpracę z Hillside Beach Club – luksusowym tureckim resortem na wybrzeżu Morza Egejskiego.
17.03.25, 20:27
| reklama & PR » informacje
Czas płynie tu wolniej. Marka Lech z billboardami w nietypowych miejscach w Europie
Lech w działaniach marketingowych przypomina o łapaniu chwil w słonecznych miejscach Europy, gdzie Polacy spędzają wakacje w zimie. Plakaty promujące markę pojawiły się w nietypowych lokalizacjach.
16.03.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania edukacyjna o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) zajęła się strategią, kreacją i realizacją materiałów związanych z kampanią edukacyjną o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu. Działania uwzględniają 15- i 30-sekundowe spoty TV.
15.03.25, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Natalia Poniatowska w Papaya Roster
Natalia Poniatowska, artystka specjalizująca się w fotografii artystycznej, dokumentalnej i komercyjnej, dołączyła do grona 39 twórczyń i twórców reprezentowanych przez impresariat Papaya Roster.
14.03.25, 23:45
| reklama & PR » informacje
Harmonia – Twoja bezpieczna przystań. Podcast Grupy LUX MED
LUX MED stworzył nowy podcast edukacyjny o nawie „Harmonia – Twoja bezpieczna przystań”. Podcast jest już dostępny na platformach YouTube i Spotify.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.