02.09.15, 01:36

Najlepszy internet w Poznaniu

Fot.: materiały prasowe

Poznań oferuje spory wybór dostawców internetu i telewizji. Trudno się zdecydować, z którego skorzystać, więc warto wiedzieć, na co powinno zwracać się uwagę przy wyborze oferty dla siebie.

Cechy dobrego providera
Dobry dostawca powinien mieć w swojej ofercie nie tylko internet, ale również telewizję oraz telefonię. Dzięki temu można zamówić pakiet "trzy w jednym" lub "dwa w jednym", co skutkuje znacznie tańszymi rachunkami niż w sytuacji, gdyby brało się każdą usługę z osobna. Oczywiście tylko od klienta zależy, na jaki zestaw się zdecyduje. Dobry dostawca posiada szereg wariantów swoich pakietów, pozwalających na dopasowanie każdemu abonentowi najbardziej odpowiedniego dla niego rozwiązania. Warto przy tym zwrócić uwagę na dodatkowe korzyści, jakie oferuje dany zestaw. Może być to na przykład większa liczba kanałów dostępnych w jakości Full HD czy też duża liczba darmowych minut przy zdecydowaniu się na telefonię stacjonarną. Wzięcie pakietu skutkuje także możliwością łączenia ze sobą usług.

Co jest najważniejsze?
Każdy musi zdecydować sam, co jest dla niego najważniejsze w danej ofercie. Jeżeli abonent więcej czasu spędza przed monitorem komputera, a mniej przed telewizorem, będzie z pewnością zainteresowany dobrą szybkością internetu, a mniej – liczbą dostępnych kanałów. Sam zestaw stacji TV również warto przemyśleć. W wielu ofertach sporą ich część stanowią kanały tematyczne, np. sportowe czy przyrodnicze. Jeżeli nie jest się zainteresowanym taką tematyką, wówczas nie ma sensu przepłacać za możliwość ich odbioru. A do internetu wracając, wypada sprawdzić, czy dostawca oferuje również połączenia Wi-Fi, które dają możliwość odbierania sieci na urządzaniach przenośnych. Na przykład w ofercie Inea znajduje się nie tylko telewizja kablowa Poznań, ale również i możliwość dostępu do ponad 40 tysięcy firmowych hotspotów. Umożliwia to korzystanie z internetu praktycznie wszędzie.
Warto także zauważyć, że na terenie całej Wielkopolski rozciągnięta jest sieć światłowodów, co umożliwia providerom dostarczanie internetu mającego nawet 500 Mb/s! Oczywiście odbiorca musi mieć do tego odpowiednią infrastrukturę.

Ile kosztuje abonament?
Ponieważ firmy walczą o klienta, koszt abonamentu w pakietach jest w zasięgu portfela przeciętnego człowieka. Dlatego też można cieszyć się szybkim internetem i dużą liczbą kanałów TV za rozsądne pieniądze. Aby wybrać optymalną dla siebie ofertę, warto zapoznać się z kilkoma propozycjami i porównać ich plusy oraz minusy. Na szczęście wybór jest tak duży, że z pewnością nawet najbardziej wybredny klient będzie w stanie znaleźć idealnie pasujące mu rozwiązanie.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 16:37
| internet » ludzie
Marcin Sobczak wzmacnia Dział Sprzedaży Pulsu Biznesu
„Puls Biznesu” rozszerza Dział Sprzedaży w obszarze subskrypcji, do którego na początku stycznia br. dołączył Marcin Sobczak jako Senior Sales B2B Manager. Jego zadaniem będzie rozwój współpracy korporacyjnej i nawiązywanie nowych partnerstw, wspierając serwis pb.pl.
16.01.25, 14:05
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Alfabet Millera. Leszek Miller odsłoni kulisy polskiej władzy w nowym programie Super Expressu
W niedzielę, 19 stycznia br. ruszy nowy format wideo „Super Expressu” – „Alfabet Millera”, w którym były premier Leszek Miller odsłaniać będzie kulisy polskiej władzy. Rozmowy poprowadzi dziennikarz polityczny „Super Expressu” i gospodarz wywiadów „Sedno Sprawy” w Radiu Plus Jacek Prusinowski.
16.01.25, 07:15
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Goniec Kobieta. Nowy program z Laurą Młodochowską o wyzwaniach współczesnych kobiet
„Goniec Kobieta” to nowy program, który ma stwarzać przestrzeń do rozmów o życiu i wyzwaniach współczesnych kobiet. Jego celem jest przełamanie stereotypów i ukazanie różnorodnych perspektyw kobiet, które często są pomijane w mediach.
15.01.25, 20:09
| internet » informacje
Kanał YouTube Gońca zyskuje nową oprawę muzyczną od Chrisa Carsona
Chris Carson, znany producent muzyczny, stworzył nową oprawę muzyczną dla kanału YouTube Goniec. Widzowie mieli okazję usłyszeć ją po raz pierwszy13 stycznia 2025 r., podczas programu na żywo prowadzonego przez Radosława Grucę.
15.01.25, 12:24
| prasa » informacje | internet » informacje
Nowe odsłony ośmiu serwisów regionalnych Polska Press Grupy
15 stycznia br. zrealizowany został drugi etap transformacji stron głównych serwisów regionalnych należących do Polska Press Grupy.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 17:09
| internet » ludzie
Nowe twarze w redakcji Bankier.pl: zastępca redaktora naczelnego i redaktor newsroomu
Z początkiem stycznia br., Bankier.pl powiększył swój zespół redakcyjny. Nowym zastępcą redaktora naczelnego został Tomasz Goss-Strzelecki, który obejmuje również stanowisko drugiego wicenaczelnego portalu, a do działu newsroom dołączył Jędrzej Sikora.
14.01.25, 07:15
| internet |
Rozjazd. Nowy program publicystyczny w Super Expressie z Joanną Miziołek i Łukaszem Warzechą
„Rozjazd” to nowy program publicystyczny „Super Expressu”, który prowadzić będą znani dziennikarze – Joanna Miziołek i Łukasz Warzecha. Premiera odbędzie się 14 stycznia 2025 r., a nowe odcinki będą pojawiać się co tydzień, we wtorki o godzinie 21:00 na kanale YouTube „Super Ring”.
09.01.25, 12:09
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Enterprise Investors inwestuje w eTravel. Firmy zapowiadają konsolidację rynku
Enterprise Investors Fund IX wspólnie z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju jako współinwestorem mniejszościowym, podpisał umowę w ramach której obejmie znaczący mniejszościowy pakiet akcji eTravel - największej w Europie Środkowo-Wschodniej firmy technologicznej specjalizującej się w zarządzaniu podróżami służbowymi.
07.01.25, 20:17
| internet » informacje
Bądź widoczny w sieci. Instytut badawczy NASK promuje domeny .pl
7 stycznia br., ruszyła kampania „Bądź widoczny w sieci” przygotowana przez instytut badawczy NASK. Celem działań jest promocja domeny .pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.