11.05.07, 16:19
Nowa kampania dlaStudenta.pl
Kampania oparta głównie na outdoorze i działaniach związanych z Juwenaliami utrzymana została w stylistyce studenckości, wykorzystując aktualne symbole buntu i kultury studenckiej.
W największych ośrodkach akademickich w Polsce pojawią się citylighty z charakterystyczną czerwoną kaczką. Wszystkim uczestnikom Juwenaliów zostaną także rozdane ulotko-informatory z miejscem na wpisanie adresu zamieszkania, na wypadek zagubienia się lub zasłabnięcia podczas Juwenaliowych imprez.
Ponadto zostanie przeprowadzony konkurs na Juwenaliowe Zdjęcie Roku, w którym użytkownicy portalu będą mogli wybrać już zamieszczone, bądź dodać własne zdjęcie z tegorocznego święta Studentów. Zarówno dla głosujących jak i autorów zdjęć przygotowane zostały nagrody w postaci "Zestawów zmęczonego studenta".
"Przygotowując kampanię staraliśmy się stworzyć coś co przemówi językiem studenta. Portal jest medium bliskim problemom młodych ludzi dlatego staramy się aby zarówno nasze publikacje jak i cała komunikacja zewnętrzna utrzymane były w podobnej stylistyce. Stąd pomysł hasła kampanii i kaczki, które jako symbole niezadowolenia odzwierciedlają nastawienie Studentów do panującej sytuacji" – mówi Marcin Gębicki, Szef Marketingu portalu.
Kampania potrwa do 26 maja br., a zakończy się wraz z ostatnią imprezą Juwenaliową.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze