06.10.15, 13:00

Kanał TNT już w Polsce

Logo TNT
Fot.: materiały prasowe

„Wchodzimy do akcji” – pod takim hasłem rozpoczęła się miesięczna kampania reklamowa promująca start kanału TNT, który 6 października br. rozpoczął nadawanie. Obejmie ona telewizję, internet, outdoor, a także działania ambientowe i promocję w mediach społecznościowych.

W ramach kampanii przygotowano trzy spoty reklamowe. Dwa z nich emitowane będą w stacjach TVP, kanałach tematycznych Polsatu oraz kanałach własnych Turner Broadcasting, w Internecie kanał promować będą wszystkie trzy spoty (m.in. Wp.pl, Facebook, You Tube). W największych miastach Polski pojawiły się billboardy. Kreacje do kampanii reklamowej TNT przygotowała agencja FCB Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaOn. Stacja rozpoczęła takżę kampanię uzupełniają także niestandardowe działania realizowane przez agencję Biuro Podróży Reklamy. 

Stacja TNT, która powstała w wyniku rebrandingu kanału TCM, oferuje szeroki wachlarz filmowych atrakcji, od hollywoodzkich arcydzieł po współczesne klasyki. Widzowie będą mogli oglądać nie tylko największe hity studia Warner Bros., siostrzanej spółki Turner, czy innych hollywoodzkich wytwórni, ale także oryginalne serialowe produkcje TNT.

TNT w jakości HD dostępny będzie w ofertach takich partnerów jak: Cyfrowy Polsat, nc+, Vectra oraz Netia, SAT-MONT-SERVICE, SAT FILM, Telewizja Kablowa Chopin, Stowarzyszenie Telewizji Kablowej Ret-Sat 1, Poznańska Spółdzielnia Mieszkaniowa Winogrady, DOLSAT, IMPERIUM, Telecom, Tomków, Domel Media, Gorzowska Telewizja Przewodowa, InterArena, MTK, Volta Communication, P.P.H. RENE, WAMPOL s.c. B. A., Sikorscy, Teleradiomechanika Montaż i Naprawa TVK Jerzy Dabrówka, Mazowieckie Sieci Światłowodowe, Kwimar Telewizja Kablowa s.c., Alfafiber.

Komentarze

Powiązane

17.03.25, 07:00
| TV / VOD » badania rynku
Talk-show Kuby Wojewódzkiego zyskał widzów w nowym paśmie
Pod koniec lutego br. na antenę TVN powrócił Kuba Wojewódzki z nowym sezonem swojego autorskiego talk-show. Tym razem w nowym paśmie – o godz. 20:50. O nowej porze tytuł zyskał blisko 100 tys. nowych widzów.
14.03.25, 16:15
| TV / VOD » informacje
Golden Media Polska zmienia logotyp
Golden Media Polska, producent programów telewizyjnych, po 13 latach zmienia logotyp. Celem jest odświeżenie wizerunku firmy oraz podkreślenie jej otwartości i innowacyjności. 
14.03.25, 13:30
| TV / VOD » informacje
Postaw na milion świętuje 15 lat na antenie i start 30. sezonu
W piątek, 14 marca 2025 r. o godz. 20:45 na antenie TVP2 zadebiutuje 30. sezon teleturnieju „Postaw na milion”. Program po raz pierwszy wyemitowano 5 marca 2011 r., a jego gospodarzem od początku pozostaje Łukasz Nowicki.
13.03.25, 19:45
| TV / VOD » seriale
Porządny człowiek. Pierwszy teaser i zdjęcia z planu nowego thrillera HBO
"Porządny człowiek" to nowa polska produkcja HBO Original – pełen napięcia thriller psychologiczny, który wkrótce zadebiutuje na platformie. Sprawdź najnowszy teaser i zobacz zdjęcia prosto z planu!
13.03.25, 18:15
| TV / VOD » informacje |
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
13.03.25, 11:37
| TV / VOD » ludzie
Konrad Szczęsny zastępcą kierownika ds. kontaktów z mediami i członkiem polskiej delegacji na Konkurs Piosenki Eurowizji 2025
Konrad Szczęsny, prezes OGAE Polska, został zastępcą kierownika ds. kontaktów z mediami i członkiem polskiej delegacji na Konkurs Piosenki Eurowizji 2025.
13.03.25, 08:30
| TV / VOD » badania rynku
Prawie 1,1 mln widzów Awantury o kasę
Dobre wyniki oglądalności zanotował w miniony weekend teleturniej „Awantura o kasę” (Polsat) prowadzony przez Krzysztofa Ibisza.
13.03.25, 07:15
| TV / VOD » badania rynku
Grupa TVP wygrywa weekend. Sanatorium miłości dalej hitem TVP1
W miniony weekend grupa TVP z udziałem na poziomie 20,5 proc., wyprzedziła pozostałe grupy nadawców. Sporą popularnością cieszą się nowe sezony programów „The Voice Kids” i „Sanatorium miłości”.
12.03.25, 16:00
| TV / VOD » seriale
Sprawiedliwi. Trójmiasto. Czwórka liderem w paśmie serialu
Bardzo dobre wyniki i pozycję lidera w swoim paśmie przyniósł Czwórce pierwszy tydzień emisji nowego serialu „Sprawiedliwi. Trójmiasto”.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.