TVN stawia na Player.pl
W ramach umacniania TVN na polskim rynku medialnym, prezes i dyrektor generalny spółki Markus Tellenbach przedstawił przegląd dającej pierwszeństwo treściom cyfrowym strategii firmy, skupiającej się na produkcji treści na zasadzie wyłączności dla własnej platformy OTT Player.pl.
„Własne produkcje online TVN-u powstają przede wszystkim z myślą o dzisiejszych młodych odbiorcach mediów: krótsze odcinki oraz nacisk na akcję dostosowane są do urządzeń mobilnych, jak smartfony i tablety, jak pokazuje „Web Therapy”, nasza pierwsza własna produkcja internetowa, z odtwórczynią znaczącej roli w Oskarowej „Idzie”, Agatą Kuleszą w roli głównej” – powiedział Markus Tellenbach.
Własne produkcje online TVN obejmują polską wersję show „Lip Sync Battle”, „Start u up!”; pierwszy polski reality show dedykowany dla publiczności internetowej, „Kuba Wojewódzki Standup”; „My lovestories,” serial typu docu-reality o miłości; a także kolejne sezony spin-offów „Kuchenne rewolucje. Powroty” oraz „Żony Hollywood. Więcej”.
Poza własnymi treściami online oraz przedpremierowymi serialami TVN, player.pl oferuje pełne sezony seriali oraz filmów hollywoodzkich. Użytkownicy mogą ponadto korzystać z dużej biblioteki specjalnie wybranych treści dla dzieci.
Platforma OTT TVN-u player.pl ciągle się rozwija: liczba unikalnych użytkowników rośnie co miesiąc średnio o 30 proc., a czas zaangażowania użytkowników, wynoszący średnio 8 godz. i 25 min. miesięcznie, jest dużo dłuższy niż w przypadku innych serwisów VOD na rynku. Player.pl obsługuje miesięcznie ponad 2 mln unikalnych użytkowników. W Polsce, gdzie 71 proc. gospodarstw domowych podłączonych jest do szerokopasmowego Internetu, player.pl jest podstawową rozrywkową platformą wideo, pozwalającą dotrzeć do pokolenia millenialsów, do którego należy 59 proc. wszystkich widzów tego serwisu.
Komentarze