TVN stawia na Player.pl

Logo serwisu
Fot.: materiały prasowe

 

W ramach umacniania TVN na polskim rynku medialnym, prezes i dyrektor generalny spółki Markus Tellenbach przedstawił przegląd dającej pierwszeństwo treściom cyfrowym strategii firmy, skupiającej się na produkcji treści na zasadzie wyłączności dla własnej platformy OTT Player.pl.

Własne produkcje online TVN-u powstają przede wszystkim z myślą o dzisiejszych młodych odbiorcach mediów: krótsze odcinki oraz nacisk na akcję dostosowane są do urządzeń mobilnych, jak smartfony i tablety, jak pokazuje „Web Therapy”, nasza pierwsza własna produkcja internetowa, z odtwórczynią znaczącej roli w Oskarowej „Idzie”, Agatą Kuleszą w roli głównej” – powiedział Markus Tellenbach.

Własne produkcje online TVN obejmują polską wersję show „Lip Sync Battle”, „Start u up!”; pierwszy polski reality show dedykowany dla publiczności internetowej, „Kuba Wojewódzki Standup”; „My lovestories,” serial typu docu-reality o miłości; a także kolejne sezony spin-offów „Kuchenne rewolucje. Powroty” oraz „Żony Hollywood. Więcej”.

Poza własnymi treściami online oraz przedpremierowymi serialami TVN, player.pl oferuje pełne sezony seriali oraz filmów hollywoodzkich. Użytkownicy mogą ponadto korzystać z dużej biblioteki specjalnie wybranych treści dla dzieci.

Platforma OTT TVN-u player.pl ciągle się rozwija: liczba unikalnych użytkowników rośnie co miesiąc średnio o 30 proc., a czas zaangażowania użytkowników, wynoszący średnio 8 godz. i 25 min. miesięcznie, jest dużo dłuższy niż w przypadku innych serwisów VOD na rynku. Player.pl obsługuje miesięcznie ponad 2 mln unikalnych użytkowników. W Polsce, gdzie 71 proc. gospodarstw domowych podłączonych jest do szerokopasmowego Internetu, player.pl jest podstawową rozrywkową platformą wideo, pozwalającą dotrzeć do pokolenia millenialsów, do którego należy 59 proc. wszystkich widzów tego serwisu.

Komentarze

Powiązane

08.10.24, 10:25
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska zaplanowała transmisje ogłoszenia tegorocznych laureatów Nagrody Nobla
Telewizja Polska zaplanowała transmisje ogłoszenia tegorocznych laureatów Nagrody Nobla. Wszystkie relacje i wejścia na żywo ze Sztokholmu i Oslo prezentowane będą w TVP Nauka. Widzowie TVP Kultura będą mogli obejrzeć ceremonię ogłoszenia laureata w dziedzinie literatury, a widzowie TVP Historia – Pokojowej Nagrody Nobla. 
08.10.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Pierwszy milion Awantury o kasę w Polsacie
Ponad milion widzów obejrzało powracający po 20 latach na antenę Polsatu teleturniej „Awantura o kasę”. Polsat był również liderem minionego weekendu i całego tygodnia.
07.10.24, 13:30
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Konkurs dla studentek i studentów szkół filmowych Ziemia obiecana. W puli nagród znajduje się ponad 3 mln zł
Telewizja Polska rozpoczyna konkurs „Ziemia obiecana” dla studentek i studentów publicznych uczelni filmowych i artystycznych. Celem inicjatywy jest wspieranie rozwoju młodych filmowczyń i filmowców oraz promocja ich twórczości. Każdy z projektów zakwalifikowanych do finału konkursu otrzyma od Telewizji Polskiej 250 tys. złotych na realizację. 
07.10.24, 09:30
| telewizja / VOD » informacje
Ligue 1 McDonald’s przez pięć kolejnych lat w Eleven Sports
Telewizja ELEVEN SPORTS nabyła prawa do transmitowania w Polsce meczów francuskiej Ligue 1 McDonald’s w najbliższych latach.
07.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nosel szuka inspiracji. Nowy codzienny format w Active Family
30 września br. w Telewizji Active Family zadebiutował program „Nosel szuka inspiracji”, którego gospodarzem jest Kamil Nosel.
04.10.24, 19:45
| telewizja / VOD » seriale | kultura » książki
Grzechy sąsiadów. Premiera książki w serialowej okładce
Na rynku księgarskim pojawiła się książka „Grzechy sąsiadów”, na podstawie której powstał serial nakręcony przez Polsat.
04.10.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje
Wielkie oglądanie. Polsat Box Go rusza ze swoją największą kampanią
Ruszyła największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty TV, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, online i social media – to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy.
04.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nowości w jesiennej ofercie Music Box
Od 23 września br. telewizja Music Box emituje nową, zróżnicowaną ramówkę. W zespole stacji pojawili się nowi prezenterzy.
03.10.24, 18:15
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Nowa ramówka telewizyjna serwisu Echo Dnia Świętokrzyskie
30 września br. redakcja „Echo Dnia Świętokrzyskie” (Polska Press Grupa) wprowadziła nową, stałą ramówkę telewizyjną na portalu echodnia.eu. W ofercie pojawiły się nowości programowe.
02.10.24, 17:45
| telewizja / VOD » informacje
Magiczne lata 80-te w Paramount Network. Kanał przygotował kampanię promocyjną cyklu
W październiku br., kanał Paramount Network zaproponuje widzom kultowe filmy w ramach cyklu „Magiczne lata 80-te”. Nowa propozycja stacji będzie wspierana przez kampanię marketingową.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3