09.10.15, 11:00
Rainbow już reklamuje ofertę na Lato 2016
„Zaplanuj wakacje, zanim mama to zrobi” - to jedno z haseł kampanii przedsprzedaży oferty lato 2016 w Rainbow.
Właśnie wystartowała kampania przedsprzedażowa Rainbow dotycząca oferty Lato 2016. W pierwszym etapie skupiono się na zaletach płynących z długoterminowego planowania.
„Postanowiliśmy pokazać, że planowanie wakacji z półrocznym wyprzedzeniem może przynieść szereg korzyści. Fajnie jest cieszyć się samym oczekiwaniem na wymarzone wakacje i planować tak swoje codzienne obowiązki, aby dostosować je do planu wyjazdu” – mówi Emilia Bratkowska, Dyrektor działu produktu i marketing w Rainbow. „Naszym celem nie było nachalne i konwencjonalne edukowanie konsumentów dlatego postawiliśmy na lekki humor i historie oparte na bardzo prostych ale fajnych insightach” - dodaje Mateusz Felsmann, dyrektor kreatywny TWIN.
Akcja obejmuje spoty emitowane w telewizji oraz VoD. Za strategie i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja TWIN, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny f25, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze