24.10.15, 15:00

Startuje program L.E.A.N. zwiększający przyjazność i fektywność reklam

Logo programu
Fot.: materiały prasowe

Amerykański oddział IAB uruchomił program L.E.A.N. – Light, Encrypted, Ad choice supported, Non-invasive Ads. Stworzenie programu jest rezultatem spotkania liderów digital marketingu z całego świata podczas IAB Global Summit 2015 w Nowym Jorku. 

Pieczę nad programem L.E.A.N. objął komitet IAB Tech Lab. Celem inicjatywy jest wspieranie rozwoju reklamy tak, aby była bardziej efektywna, skuteczna, atrakcyjna dla odbiorców i spełniająca założenia marketerów. Zasady wytworzone w ramach programu mają pomóc w tworzeniu przyszłych standardów reklamowych dla globalnego ekosystemu digital marketingu.
IAB Tech Lab chce dostarczyć wydawcom narzędzia, które pozwolą im na tworzenie wartościowego kontentu odpowiadającego potrzebom odbiorców i tym samym przynoszącego twórcom treści dochody. W ramach L.E.A.N. IAB będzie się koncentrowało na różnych obszarach, obejmujących m.in. właściwe targetowanie reklam, optymalizowanie liczby zetknięć odbiorcy z przekazem, optymalizowanie powierzchni zajmowanej przez reklamy i ich widoczności.

W działania objęte programem L.E.A.N. zaangażowane są lokalne oddziały IAB na całym świecie, w tym Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Zespoły Zadaniowe IAB Polska koncentrują swoje działania na czterech obszarach: weryfikacji i aktualizacja Standardów Reklamy On-Line, w celu wykluczenia jej najbardziej natarczywych form; edukacji internautów na temat rynku reklamy i jej roli w gospodarce; prowadzeniu działań mających na celu odcięcie serwisów pirackich i emitujących inwazyjne formy reklamy od budżetów reklamowych i propagowanie inicjatywy IAB Polska „Reklamuj Świadomie. Inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy” oraz wskazywaniu użytkownikom narzędzi blokujących reklamy, jakie konsekwencje mogą mieć ich działania w kontekście dostępności wartościowego, bezpłatnego kontentu.

Komentarze

Powiązane

24.03.23, 11:50
| reklama & PR » informacje
Zaufaj nauce, a nie magii. H2O realizuje kolejny spot w 3D dla Intermag
Agencja H2O po realizacji serii trzech poprzednich spotów w technologii 3D dla produktów Tytanit, Optysil, Vanadoo, przygotowała kolejny projekt. Najnowszy spot jest bazą do realizacji międzynarodowej kampanii dedykowanej flagowym produktom w portfolio producenta.
24.03.23, 09:44
| reklama & PR » informacje
Wielkanocna kampania marki Trefl
Trwa wielkanocna kampania marki Trefl, producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 r. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One.
23.03.23, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Boroszko Konsultantem Channel Factory Polska
W marcu br., do Channel Factory Polska dołączył Marcin Boroszko, który będzie pełnić rolę Konsultanta.
23.03.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom odpowiada za kampanię influencerską dla past Wawrzyniec
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Kampania jest jednym z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca.
23.03.23, 11:36
| reklama & PR » informacje
Lubella podkreśla, że w makaronach wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla makaronów jajecznych Lubella. Produkty będą widoczne zarówno w TV, jak i na VOD, YouTube oraz nośnikach OOH.
23.03.23, 09:47
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Teodorczyk Dyrektorem Zarządzającym Channel Factory Polska
W marcu br. nastąpiła zmiana na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla.
23.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
iCEA Group oLIVE rozpoczynają współpracę
Agencje iCEA Group i oLIVE media rozpoczynają współprace partnerską, dzięki czemu mają poszerzyć zakres oferowanych usług.
23.03.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Media Ready wyprodukowała spoty do kampanii Enterol Forte
Agencja Media Ready przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii TV i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
22.03.23, 20:32
| reklama & PR » informacje
Krakus na Wielkanoc. Marka promuje żurek
W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na wielkonocny żurek.
22.03.23, 17:44
| reklama & PR » informacje
KENWOOD rozszerza współpracę z LoveBrands Group
Marka KENWOOD działająca w sektorze sprzętu drobnego AGD, związana jest z agencją strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group od kilku lat. W tym roku współpraca z KENWOOD rozszerzona została o kompleksowe działania z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.