24.10.15, 01:00
Wielowymiarowa kampania Toyoty
Ruszyła kinowa kampania marki samochodowej Toyota. W Cinema City Arkadia, Bonarka i Felicity emitowane są czterowymiarowe spoty w formacie 4DX.
Dodatkowo we wszystkich pozostałych lokalizacjach sieci Cinema City trwa projekcja 30-sekundowych spotów 2D w bloku specjalnym oraz działania off-screen takie jak zsynchronizowane animacje na plazmach i digital poster boxach (ekranach umieszczonych w holach kinowych). Kampania potrwa sześć tygodni. Za kreację spotu odpowiada agencja Saatchi&Saatchi. Media zakupił dom mediowy PHD Media Direction. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Akcja ma na celu promocję układu wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia, jednego z systemów bezpieczeństwa, dostępnego w modelach Toyoty wyposażonych w pakiet Toyota Safety Sense.
Kampania prowadzona jest również w telewizji, radiu i internecie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze