29.10.15, 21:00
Tysiąc do kieszonki. Kampania banku Credit Agricole
Banknoty stuzłotowe w technice 3D, wystające z jeansowej kieszeni na witrynach i spoty radiowe to główne elementy nowej kampanii promocyjnej banku Credit Agricole.
W tej odsłonie promocji bank zmienił strategię komunikacji. Twarzą pierwszych trzech edycji kampanii była Juliette Binoche, występowała w spotach telewizyjnych, a key visual powtarzany był na witrynach placówek i outdoorze. Tym razem kampania realizowana jest w radiu, out doorze i witrynach.
Spoty reklamowe emitują (kampania będzie trwała do 6 listopada br.) stacje grup Radio Zet i RMF FM (łącznie 30 należących do RMF FM, jak RMF Maxx czy RMF Classic i 60 należących do grupy ZET, w tym Radio Zet, Radio Zet Gold, Radio Zet Chilli). Łącznie spot pojawi się ponad 6000 razy. W spotach głosu udzieliła dziennikarka i prezenterka programów informacyjnych Krystyna Czubówna.
Uzupełnieniem kampanii promocyjnej w radio jest kampania outdoorowa na siatkach wielkoformatowych i billboardach w ponad 50 miejscowościach oraz na witrynach placówek. Key visualem kampanii jest realistycznie wyglądająca jeansowa kieszeń, wypełniona przestrzennymi banknotami.
Do końca br. roku będzie trwała także kampania internetowa, m.in. na wp.pl, onet.pl i działania afiliacyjne na bankier.pl, money.pl czy Interii.
Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiadała agencja JUST, z którą bank pracuje od stycznia 2014 r., kreacje internetowe dostarczyła agencja Point of View, a zakupem mediów zajęły się Arena Media i Value Media.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze