03.11.15, 10:00
Poznaj cały świat przeżyć. Kampania Lata 2016 w Rainbow
Wystartowała kampania Rainbow dotycząca oferty Lato 2016, której celem jest nie tylko zachęcenie i przekonanie klientów do zalet planowania wakacji z dużym wyprzedzeniem, ale pokazanie przeżyć związanych z poznawaniem nowych miejsc.
„Ideą kampanii „Cały świat przeżyć” jest pokazanie emocji towarzyszących poznawaniu nowych miejsc. Wyjazd na wakacje to przecież nie tylko piękne widoki i wygodne hotele, ale przede wszystkim wrażenia kulinarne, nowe znajomości, niecodzienne atrakcje i charakterystyka obcowania z odmiennymi kulturami” - mówi Adam Szczepocki, dyrektor kreatywny Fat Baby.
Akcja obejmuje spoty emitowane w telewizji, kampanię w internecie, OOH oraz materiały w punktach sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowały agencje Fat Baby oraz TWIN, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze