03.11.15, 13:00

Coca-Cola zaczyna świąteczne działania reklamowe

Singiel marki Coca-Cola
Fot.: materiały prasowe

Coca-Cola ogłosiła pełną gotowość do kampanii świątecznej „Podaruj radość”. Marka kampanię rozpoczyna od premiery nowej wersji świątecznej piosenki „Coraz Bliżej Święta” w wykonaniu Margaret i finalistów programu „The Voice of Poland”. Od 3 listopada br. rusza także świąteczna kampania Coca-Cola w punktach sprzedaży. Limitowane świąteczne edycje opakowań z unikalnymi grafikami i życzeniami oraz spektakularne ekspozycje to tylko część działań marki.

Utwór „Coraz bliżej Święta” jest polską wersją piosenki „Wonderful Dream” wykonywanej przez amerykańską wokalistkę Melanie Thornton, od lat wykorzystywanej w reklamach świątecznych marki Coca-Cola. Wcześniejszą polską wersję tego utworu wykonywała Anna Szarmach. W tym roku w kampanii wykorzystywana będzie piosenka nagrana specjalnie dla Coca-Cola w Polsce i Szwecji przez Margaret i chór finalistów programu „The Voice of Poland”. W teledysku w rolę dźwiękowców wcielają się znani youtuberzy – JDąbrowsky i Ajgor Ignacy. Świąteczny utwór można znaleźć na wszystkich najważniejszych muzycznych serwisach cyfrowych (Spotify, Tidal, Deezer, iTunes, Muzodajnia). Wydawcą singla jest Magic Records. 

Coca-Cola przygotowała również limitowaną edycję opakowań świątecznych z 50 unikalnymi życzeniami świątecznymi. Pojawiła się także edycja puszek 330 ml z pięcioma różnymi grafikami ze Świętym Mikołajem. W punktach sprzedaży pojawią się także tzw. Santa Rooms, w których przy kominku można spotkać Świętego Mikołaja i Śnieżynkę. Dodatkowo firma udostępni klientom tzw. augumented reality. W niektórych punktach sprzedaży, dzięki ściągnięciu odpowiedniej aplikacji, konsumenci będą mogli zrobić sobie zdjęcia z Mikołajem, na których, np. pada śnieg.

Wydawcą singla „Coraz Bliżej Święta” jest Magic Records, teledysk wyprodukowała agencja McCann Worldgroup, za działania digital odpowiada agencja Next, a za przygotowanie materiałów BTL agencja Fortis, działania z zakresu PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.