22.12.15, 08:00
Royal Ad reprezentuje serwisy Polskiej Agencji Prasowej
W grudniu 2015 r. do oferty sieci reklamowej Royal Ad dołączyły trzy serwisy internetowe należące do grupy Polskiej Agencji Prasowej.
Royal Ad reprezentować będzie takie serwisy jak: portal pap.pl, który ma na celu ukazanie kompetencji i oferty PAP oraz portale ekonomiczne biznes.pap.pl i gpwinfostrefa.pl. Na mocy podpisanej umowy Royal Ad nabył prawa do wyłącznej obsługi klientów agencyjnych w zakresie planowania kampanii reklamowych w wyżej wymienionych serwisach.
Wszystkie strony internetowe PAP zapewniają klasyczne rozwiązania w obszarze reklamy display oraz content marketingu.
Royal Ad to sieć reklamowa skupiająca luksusowe witryny internetowe, docierające do tzw. Premium Users.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze