31.01.16, 16:00
Od czego zależy sukces Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy?
Izmałkowa Consulting przeprowadziła badanie, którego celem było zidentyfikowanie czynników sukcesu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz wskazanie potrzeb, obaw i nadziei Polaków, które realizuje ta akcja. Z badania wynika, że siłą WOŚP jest tworzenie wspólnoty, do której można się dołączyć, a także postawienie na emocjonalne komunikaty.
Jak wynika z raportu „360° sukcesu WOŚP”, czynniki mające wpływ na popularność i tak ogromną sympatię do tej akcji można podzielić na 5 kategorii: stosowanie emocjonalnych komunikatów, tworzenie wspólnoty, do której każdy może dołączyć, wzmocnienie cech typowych dla karnawału - spontaniczności, familiarności, użycia kontrkultury na masową skalę, a także zjednoczenia narodowego wpisującego się w polskie tradycje.
Silnie pozytywne emocje wokół akcji oraz ogromny kapitał społeczny, jaki wokół siebie zgromadziła, naturalnie przekłada się na zainteresowanie współpracą z WOŚP znanych i dużych firm. Jedną z nich jest Play.
"Marka Play od lat do swoich kampanii zaprasza znane i cieszące się sympatią osoby. W pewnym momencie pomyśleliśmy o Jurku Owsiaku, jako osobie cenionej, która dla wielu osób jest bardzo rozpoznawalna. Finalnie zgodził się na współpracę pod warunkiem, że zostaniemy sponsorem WOŚP. Taka propozycja była dla nas fair. W tej inicjatywie ujęło nas to, że angażuje się w nią wiele ludzi pochodzących z bardzo różnych miejsc, a przede wszystkim ludzi młodych, takich którzy mogą mieć pierwsze doświadczenia z tym, że dawanie innym swojego czasu i zaangażowania jest czymś fajnym i wartościowym” – przyznaje Bartosz Dobrzyński – Dyrektor Marketingu w Play.
Badanie przeprowadzono w całości przy wykorzystaniu metody etnograficznej - deklaracje zostały skonfrontowane z rzeczywistymi zachowaniami - oraz w oparciu o metodologię 360˚ analizującą zjawisko z różnych perspektyw. Zastosowano różne techniki badawcze, m.in.: analizę materiałów zastanych, obserwacje, indywidualne i grupowe rozmowy z uczestnikami i ekspertami.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze