27.05.07, 18:23
Nowa twarz w MS Services
Adam Tulin ma bogate doświadczenie w organizowaniu i kompleksowym zarządzaniu akcjami promocyjnymi. Jest praktykiem w dziedzinie field marketingu i specjalistą w zakresie obsługi Klienta. Na dotychczasowej drodze zawodowej zajmował się realizacją projektów dla takich Klientów jak: Coty, Cadbury Wedel, Philips czy Paola.
W MS Services będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę klientów DEiPS – Działu Eventów i Promocji Sprzedaży. „Pierwszym Klientem Adama będzie firma Kamis Przyprawy SA, kontrakt na obsługę której pozyskaliśmy niedawno w drodze przetargu. Jestem pewna, że Adam będzie wzorowo wywiązywał się ze swoich obowiązków, poszukując coraz to nowych rozwiązań. Życzę mu sukcesów i satysfakcji, które w przyszłości na pewno przełożą się na zadowolenie Klientów agencji.” – mówi Katarzyna Gajek-Krawczyk, kierownik DEiPS MS Services.
Adam Tulin dotychczas doskonalił swoje umiejętności zawodowe w takich agencjach jak IQ Marketing, Sales Force 1 czy Great Open House.
MS Services działa w branży kompleksowego wsparcia sprzedaży od 2003 roku. Zakres świadczonych przez firmę usług obejmuje promocje i animacje sprzedaży, eventy, merchandising oraz outsourcing sił sprzedaży. Agencja dysponuje rozbudowaną, ogólnopolską bazą hostess, promotorów i merchandiserów. MS Services ufają najbardziej wymagający klienci, do których należą takie firmy jak: Procter&Gamble, Pepsi, Masterfoods, Tchibo, Danone, Wizz Air, Lexmark, G+J, Mieszko, Indykpol czy Dr. Oetker.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze