19.02.16, 05:00

Direct.money.pl w nowej odsłonie

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Wystartowała nowa odsłona serwisu direct.money.pl. Marka, pod którą Grupa Wirtualna Polska prowadzi działalność w obszarze e-commerce’u finansowego, stawia m.in. na zasięg.

Direct.money.pl to m.in. porównywarka ponad 1000 produktów finansowych oraz ubezpieczeniowych 140 instytucji oraz program afiliacyjny, w kramach którego działa 3500 partnerów oraz współpracuje kilkudziesięciu blogerów finansowych. Wprowadzenie nowego serwisu wspiera kampania wizerunkowa pod hasłem „Łączymy Polaków ze światem finansów”. Aktywności te poprzedził rebranding marki.

Startowi serwisu w nowoczesnym kształcie towarzyszy też zmiana logo , które opatrzono hasłem „eksperci w finansach”. Ma ono pozycjonować finansowy e-commerce spod szyldu Grupy Wirtualna Polska jako specjalistę w doradzaniu Polakom w wyborze produktów finansowych w internecie i poza nim. Twórcy serwisu chcą, by direct.money.pl był platformą pierwszego wyboru, jeśli chodzi o porównywanie i zakup produktów finansowych i ubezpieczeniowych dostępnych na rynku. Nowa odsłona direct.money.pl stawia również na wysokiej jakości, specjalistyczny kontent.

Logo direct.money.pl nawiązuje do money.pl. Lifting logo sprzężono ze zmianą strony głównej serwisu. „Użytkownik ma przed sobą przejrzystą, w pełni responsywną stronę, z intuicyjną belką nawigacyjną. W nowatorski i praktyczny sposób podeszliśmy do tematu porównywania produktów finansowych, oddając użytkownikom przyjazne narzędzia do takich zestawień” – mówi Edyta Kulej-Dziergowska, Specjalista ds. performance i e-mail marketingu. „W tej dziedzinie oferujemy w pełni autorskie rozwiązania technologiczne. Nasze narzędzia pozwalają użytkownikowi np. określić jego profil kredytowy i oszacować zdolność do zaciągnięcia finansowych zobowiązań. Do tego rekomendujemy „uszytą” pod konkretnego klienta ofertę z najlepszymi produktami i analizą słabych oraz mocnych stron ofert bankowych. Klient otrzymuje od nas szczegółowy opis oferty wraz z rekomendacją. Zupełnie jak u tradycyjnego doradcy, tylko że szybciej i wygodniej” – dodaje Kulej-Dziergowska.

Projekt wspiera kampania wizerunkowa pod hasłem „Łączymy Polaków ze światem finansów”, która ma podkreślać najważniejsze cechy marki: dostępność, kompleksowość, najszerszy zasięg – oparty o kanały własne, money.pl i Wirtualnej Polski.

Komentarze

Powiązane

08.10.24, 09:42
| internet » ludzie
Paweł Maziarz szefem serwisu Benchmark
Od października br., serwisem Benchmark (Wirtualna Polska Media),kieruje Paweł Maziarz, który jest z nim związany od 14 lat.
07.10.24, 16:51
| radio » informacje | internet » informacje
AI Journey with Jovan Protić. Nowy podcast Business Insider Polska w Onet Audio
Zadebiutowałpodcast Business Insider Polska o potencjale sztucznej inteligencji dla biznesu i mediów. „AI Journey with Jovan Protić” jest podcastem, w którym wiceprezes Ringier Axel Springer Polska wraz z liderami technologicznymi z Doliny Krzemowej, analizuje biznesowe szanse i wyzwania sztucznej inteligencji.
07.10.24, 06:30
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Lokalny Rolnik i Wojna Warzyw z nowym inwestorem. Grupa PTWP sprzedaje spółkę Farmer Direct
Grupa PTWP, realizując wcześniejsze zapowiedzi, sprzedała udziały w spółce Farmer Direct, będącej właścicielem Lokalnego Rolnika i Wojny Warzyw. W100 proc. udziałów Farmer Direct objął inwestor prywatny, który jest właścicielem, m.in. internetowego supermarketu spożywczego mamyito.pl. 
05.10.24, 22:00
| internet » e-commerce
Jakdojade otwiera sklep online. W sprzedaży produkty z motywami charakterystycznymi dla miast
Jakdojade uruchamia internetowy sklep z własnym merchem. W projektach wykorzystano motywy charakterystyczne dla największych polskich miast.
05.10.24, 08:00
| internet » informacje
Ekskluzywny Klub Sportowy. Nowa superprodukcja Audioteki
3 października br. zadebiutowała najnowsza produkcja oryginalna Audioteki „Ekskluzywny Klub Sportowy”. W superprodukcji autorstwa Łukasza Orbitowskiego i Klaudii Mynarskiej usłyszeć można, m.in. Mateusza Banasiuka, Michała Milowicza czy Annę Smołowik.
04.10.24, 15:18
| internet » informacje | biznes i technologie » informacje
Grupa PTWP w II kwartale 2024 r. notuje rekordowe przychody w swojej historii
Grupa PTWP zaprezentowała pierwsze wyniki finansowe po przeniesieniu akcji na główny rynek GPW. W II kwartale br. Grupa PTWP osiągnęła rekordowe przychody na poziomie 38,5 mln zł, oznacza to wzrost o 30,4 proc. względem analogicznego okresu 2023 r.
03.10.24, 22:19
| internet » informacje
Ameryka głosuje. Onet przygotuje cykl wyborczych prognoz i analiz
Onet uruchamia nowy cykl „Ameryka głosuje” przygotowanym przez zespół Onet Data. Głównym tematem nowego formatu będą wybory na 47. prezydenta Stanów Zjednoczonych.
03.10.24, 19:15
| internet » ludzie
Miłosz Wiatrowski-Bujacz w zespole Gazeta.pl
Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca wideopodcastu „Co to będzie”, od października br. pracuje w redakcji Gazeta.pl. Dołączył do działu Nowe Trendy, zajmującego się tworzeniem kreatywnych, niestandardowych treści oraz eksperymentowaniem z dziennikarskimi formami.
03.10.24, 18:15
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Nowa ramówka telewizyjna serwisu Echo Dnia Świętokrzyskie
30 września br. redakcja „Echo Dnia Świętokrzyskie” (Polska Press Grupa) wprowadziła nową, stałą ramówkę telewizyjną na portalu echodnia.eu. W ofercie pojawiły się nowości programowe.
03.10.24, 14:30
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Allegro debiutuje na kolejnym rynku. Tym razem na Węgrzech
Do grona polskich, czeskich oraz słowackich klientów Allegro od 1 października br. dołączają Węgrzy. Węgierska wersja platformy została uruchamiana pod domeną allegro.hu.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.