19.02.16, 05:00
Direct.money.pl w nowej odsłonie
Wystartowała nowa odsłona serwisu direct.money.pl. Marka, pod którą Grupa Wirtualna Polska prowadzi działalność w obszarze e-commerce’u finansowego, stawia m.in. na zasięg.
Direct.money.pl to m.in. porównywarka ponad 1000 produktów finansowych oraz ubezpieczeniowych 140 instytucji oraz program afiliacyjny, w kramach którego działa 3500 partnerów oraz współpracuje kilkudziesięciu blogerów finansowych. Wprowadzenie nowego serwisu wspiera kampania wizerunkowa pod hasłem „Łączymy Polaków ze światem finansów”. Aktywności te poprzedził rebranding marki.
Startowi serwisu w nowoczesnym kształcie towarzyszy też zmiana logo , które opatrzono hasłem „eksperci w finansach”. Ma ono pozycjonować finansowy e-commerce spod szyldu Grupy Wirtualna Polska jako specjalistę w doradzaniu Polakom w wyborze produktów finansowych w internecie i poza nim. Twórcy serwisu chcą, by direct.money.pl był platformą pierwszego wyboru, jeśli chodzi o porównywanie i zakup produktów finansowych i ubezpieczeniowych dostępnych na rynku. Nowa odsłona direct.money.pl stawia również na wysokiej jakości, specjalistyczny kontent.
Logo direct.money.pl nawiązuje do money.pl. Lifting logo sprzężono ze zmianą strony głównej serwisu. „Użytkownik ma przed sobą przejrzystą, w pełni responsywną stronę, z intuicyjną belką nawigacyjną. W nowatorski i praktyczny sposób podeszliśmy do tematu porównywania produktów finansowych, oddając użytkownikom przyjazne narzędzia do takich zestawień” – mówi Edyta Kulej-Dziergowska, Specjalista ds. performance i e-mail marketingu. „W tej dziedzinie oferujemy w pełni autorskie rozwiązania technologiczne. Nasze narzędzia pozwalają użytkownikowi np. określić jego profil kredytowy i oszacować zdolność do zaciągnięcia finansowych zobowiązań. Do tego rekomendujemy „uszytą” pod konkretnego klienta ofertę z najlepszymi produktami i analizą słabych oraz mocnych stron ofert bankowych. Klient otrzymuje od nas szczegółowy opis oferty wraz z rekomendacją. Zupełnie jak u tradycyjnego doradcy, tylko że szybciej i wygodniej” – dodaje Kulej-Dziergowska.
Projekt wspiera kampania wizerunkowa pod hasłem „Łączymy Polaków ze światem finansów”, która ma podkreślać najważniejsze cechy marki: dostępność, kompleksowość, najszerszy zasięg – oparty o kanały własne, money.pl i Wirtualnej Polski.
Komentarze