20.02.16, 18:00

Case study: Instagramersi w Cosmopolitan Twarda 4

Cosmopolitan Twarda 4
Fot.: materiały prasowe

44 pasjonatów fotografii, warszawski budynek apartamentowy i najpiękniejsze widoki na stolicę – Cosmopolitan Twarda 4 otworzył swoje wnętrza dla grupy IgersWarsaw. Tak powstał #Cosmogram – innowacyjny projekt społecznościowy na Instagramie, który promuje prestiżową inwestycję. Case study. 

Pejzaże w salonach 
Widoków takich jak z okien Cosmopolitan Twarda 4 próżno szukać gdziekolwiek indziej w Warszawie. Wysoki na czterdzieści cztery piętra budynek apartamentowy z całkowicie przeszkloną elewacją daje szeroką perspektywę, którą można ukazać na różne sposoby. To potencjał, którego nie oddadzą słowa. Naturalną formą podzielenia się ze światem pięknymi widokami są zdjęcia. Cosmopolitan Twarda 4 wybrał rozwiązanie bardzo nowoczesne i odpowiadające bieżącym trendom - wkroczył do mediów społecznościowych z innowacyjnym projektem na Instagramie. 

Instagramowa Warszawa
O wyborze kanału społecznościowego, który obok Facebooka jest jednym z najchętniej odwiedzanych przez internautów, zadecydowały przede wszystkim trendy. Wątek fotografii miejskiej na Instagramie bardzo popularny, a warszawskie widoki uchwycone telefonem gromadzą setki lajków. Stolica dorobiła się własnej prężnie działającej społeczności fotograficznej – są to tak zwani #IgersWarsaw. To właśnie ich zaproszono do stworzenia promującego prestiżową inwestycję projektu #Cosmogram, który pokazał Warszawę z okien Cosmopolitan Twarda 4 na Instagramie. Czterdziestu czterech fotografów – tylu ile pięter w budynku - i zupełna dowolność. Choć efekt ich prac miał mieć charakter marketingowo – wizerunkowy, nie było planu działania i narzuconych reguł. Instagramersi realizowali swoją własną wizję. Takie podejście okazało się jak najbardziej słuszne. Dwa tygodnie podziwiania wnętrz i widoków zaowocowały niesamowitymi efektami – wspaniałą dokumentacją zdjęciową zaprezentowaną w niestandardowej formie na Instagramie.

#Cosmogram: wirtualna wędrówka
Cosmopolitan Twarda 4 nie ma typowego profilu uzupełnianego z każdym dniem o nowe zdjęcia. Kanał marki to mozaika układająca się w wizerunek stylowego budynku apartamentowego z numeracją poziomów. Pod każdym numerem kryje się osobny profil danego piętra, który prezentuje zdjęcia wykonane przez Instagramersów. Innowacyjne podejście i zaangażowanie pasjonatów znanych z internetowej twórczości pozwoliło nie tylko stworzyć wyjątkowy profil, lecz także wygenerować ogromny zasięg i wytworzyć dyskusję wokół akcji. #Cosmogram zebrał 800 – followersów profili powiązanych z Cosmopolitan.Warsaw, 55 000 polubień akcji #Cosmogram i 16 000 polubień zdjęć wykonanych w ramach akcji. To pierwsza tego typu akcja wykorzystująca mechanikę Instagrama w tak niestandardowy sposób - i zarazem pierwsza, która promuje luksusową inwestycję, wykraczając poza przyjęte konwenanse.

Komentarze

Powiązane

23.02.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Jest tyle wspomnień do zobaczenia… Urodzinowa kampania Vision Express
Agencja Walk Creative przygotowała urodzinową kampanię dla marki Vision Express w Polsce. Pierwszą odsłonę działań promuje spot pod hasłem „Jest tyle wspomnień do zobaczenia”.
23.02.24, 15:25
| reklama & PR » informacje
Misje jak co dzień. Carrefour Polska chce pokazać swoje przewagi nad konkurencją
Carrefour Polska zmienia swoją strategię komunikacyjną, wprowadzając nową koncepcję kreatywną opartą na idei “misji zakupowych”. Nowy koncept opracowany przez Saatchi & Saatchi pojawił się w całościowej komunikacji marki: kampaniach TV, digitalu, social mediach oraz materiałach in-store.
23.02.24, 12:43
| reklama & PR » informacje
Metrowe maskotki i wyjazd do bajkowego parku rozrywki w Paryżu do wygrania w loterii marki Lindt
Lindt & Sprüngli ponownie powierzył agencji UNIQUE ONE organizację wielkanocnej loterii promocyjnej „Loteria WielkaMOC spełniania marzeń z Lindt GOLD BUNNY”.
23.02.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard dalej będzie wspierać firmę Sokołów
Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny, szósty już rok.
22.02.24, 20:15
| reklama & PR » ludzie
Marek Lenz będzie odpowiadał za strategię rozwoju technologicznego Publicis Groupe
Marek Lenz objął nowo utworzone stanowisko Chief Technology Officera w Publicis Groupe. W tej roli będzie odpowiadał za rozwój wewnętrznych systemów i narzędzi służących automatyzacji i optymalizacji pracy, a także tworzenie oraz udoskonalanie usług i produktów technologicznych oferowanych klientom Grupy.
22.02.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Maybelline New York rozświetla przestrzeń na muralach w kampanii Kliknij po efekt rozświetlenia
Pod hasłem „Kliknij po efekt rozświetlenia” prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
22.02.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
24/7Communication w sieci Crisis Communications Network Europe
24/7Communication dołączyła do Crisis Communications Network Europe – sieci niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
22.02.24, 13:54
| reklama & PR » ludzie
Sylwia Kobus zespół przechodzi do Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, która objęła stanowisko Account Director. Kobus ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, również jako Account Director.
22.02.24, 12:06
| reklama & PR » ludzie
Andrzej Dalkowski Dyrektorem Marketingu InPost
Andrzej Dalkowski, manager z 20-letnim doświadczeniem w zakresie marketingu, sprzedaży, brandingu i komunikacji, będzie odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej InPost w Polsce, zarządzanie komunikacją marketingową, digitalem i wsparciem działań sprzedażowych.
22.02.24, 11:03
| reklama & PR » informacje
Doceniaj to, co wspaniałe. Nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs i zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw
W lutym br. ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.