13.03.16, 18:00

Papaya Films przygotowało globalną reklamę dla nowego modelu Toyoty

Logo Papaya Films
Fot.: materiały prasowe

1 marca br. Na targach motoryzacyjnych w Genewie Toyota zaprezentowała swój najnowszy model SUVa: C-HR. Globalną reklamę samochodu przygotował polski dom produkcyjny Papaya Films.

Targi motoryzacyjne w Genewie to prestiż, tradycja i wielka historia czterech kółek (choć regulamin mówi, że samochód może być trzykołowy). Od 1905 roku zaprezentowano tam miliony pojazdów, które tworzyły podwaliny dzisiejszej motoryzacji, a największe koncerny prześcigały się w designie i projektach swoich maszyn. Dzisiaj wydarzenie prezentuje futurystyczną wizją samochodów ekonomicznych, oszałamiających wyglądem i wykorzystujących najnowocześniejsze zdobycze techniki.

1 marca br. premierę miał nie tylko sam samochód, ale też globalna reklama nowej C-HR, wyprodukowana przez Papaya i 76 Ltd. Współpraca polskiego domu i japońskiej marki to nie przypadek – Papaya ma już za sobą pracę przy filmach dla modelu Camry i nowego Avensis. Film powstał na zlecenie agencji Saatchi&Saatchi London.

Reżyserami spotu są Yann Secouet (który pracował m.in. dla BMW, Garmina i także Toyoty) i David Mould (współpracujący m.in. z Hondą), którzy razem z ekipą pracowali przez trzy dni zdjęciowe w Warszawie. Aby utrzymać auto w tajemnicy przed premierą całość nagrywana była w zamkniętych lokacjach.

"Główna idea jest taka, żeby jak najbardziej efektownie pokazać nowy samochód, który jest najważniejszą premierą Toyoty w ostatnich 10 latach" - mówi Wojtek Skiba z Papaya Films.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.