13.03.16, 18:00
Papaya Films przygotowało globalną reklamę dla nowego modelu Toyoty
1 marca br. Na targach motoryzacyjnych w Genewie Toyota zaprezentowała swój najnowszy model SUVa: C-HR. Globalną reklamę samochodu przygotował polski dom produkcyjny Papaya Films.
Targi motoryzacyjne w Genewie to prestiż, tradycja i wielka historia czterech kółek (choć regulamin mówi, że samochód może być trzykołowy). Od 1905 roku zaprezentowano tam miliony pojazdów, które tworzyły podwaliny dzisiejszej motoryzacji, a największe koncerny prześcigały się w designie i projektach swoich maszyn. Dzisiaj wydarzenie prezentuje futurystyczną wizją samochodów ekonomicznych, oszałamiających wyglądem i wykorzystujących najnowocześniejsze zdobycze techniki.
1 marca br. premierę miał nie tylko sam samochód, ale też globalna reklama nowej C-HR, wyprodukowana przez Papaya i 76 Ltd. Współpraca polskiego domu i japońskiej marki to nie przypadek – Papaya ma już za sobą pracę przy filmach dla modelu Camry i nowego Avensis. Film powstał na zlecenie agencji Saatchi&Saatchi London.
Reżyserami spotu są Yann Secouet (który pracował m.in. dla BMW, Garmina i także Toyoty) i David Mould (współpracujący m.in. z Hondą), którzy razem z ekipą pracowali przez trzy dni zdjęciowe w Warszawie. Aby utrzymać auto w tajemnicy przed premierą całość nagrywana była w zamkniętych lokacjach.
"Główna idea jest taka, żeby jak najbardziej efektownie pokazać nowy samochód, który jest najważniejszą premierą Toyoty w ostatnich 10 latach" - mówi Wojtek Skiba z Papaya Films.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze