08.03.16, 13:00

Olivia po liftingu droższa i grubsza

Okładka magazynu
Fot.: materiały prasowe

Miesięcznik "Olivia" (Wydawnictwo Bauer) z okazji 18 urodzin przechodzi metamorfozę. Od nr 4/2016 (8 marca na rynku) "Olivia" ukazuje się w nowej, eleganckiej makiecie i z nowymi rubrykami. Magazyn ma obecnie więcej monochromatycznych, wyciszonych kolorystycznie stron i lżejsze, bardziej eleganckie fonty.

"Olivia" stawia teraz na jakość magazynu premium. Zmianie ulega sposób porozumiewania się z czytelniczką, pojawia się więcej treści lifestylowych i ciekawych, inspirujących materiałów zgodnych z aktualnymi trendami.

Nowe nazwy rubryk mają sygnalizować większą nowoczesność pisma i otwarcie na nowości, np. „Finansowe know-how”, „Life coaching”, „High-tech”. Od czwartego numeru "Olivia" wprowadza także nowe pozycje, m.in. trzy nowe formaty z gwiazdami: „Tak myślę” (felieton Katarzyny Grocholi), „To lubię” oraz „Salon Towarzyski”. Ponadto w każdym numerze będzie prezentowany dodatek „Olivia EXTRA”, czyli sezonowy, ciekawy i poradnikowy temat numeru.

Wśród nowych rubryk znalazły się również: „Moda od podszewki” w której prezentowane i wyjaśniane będą nowinki i trendy modowe, „Kwadrans dla Ciebie” – kolumna prezentująca szybkie sposoby na poprawienie urody, „Zatrzymaj młodość” – rubryka o najnowszych zabiegach medycyny estetycznej, „Hand made” – lekcje krok po kroku jak samodzielnie udekorować dom, „Smak miesiąca” w dziale kuchnia oraz „Kobiecy klucz do sukcesu” - inspirujący i edukujący reportaż o kobietach, które odniosły sukces. „Life-coaching” , czyli nowe sposoby na prowadzenie lepszego i przyjemniejszego życia, to jeden z elementów największego w segmencie działu psychologii.

Zmianie ulega także jakość techniczna magazynu – od tego numeru mahazyn "Olivia" drukowany będzie na jeszcze bardziej eleganckim papierze LWC Plus 60g gwarantującym wyższą nich dotychczas białość i gładkość, co ma dodatkowo podkreślić luksusowy charakter tego tytułu.

Kwietniowe wydanie magazynu ukazuje się w powiększonej objętości 180 stron (zazwyczaj około 148) i nakładzie 260 tys. egz. Od tego numeru nowa cena "Olivii" wynosi 2,99 zł (poprzednio 2,50 zł).

Nowe oblicze pisma wspiera kampania reklamowa w telewizji ( TVP1, TVP2, TVN oraz telewizji Polsat), w radiu RMF FM oraz w czasopismach wydawnictwa Bauer, m.in. "Twoim Stylu", "Pani", "Grazia", "Show", "Świecie Kobiety", "Tele Tygodniu". Kreację spotu przygotowała agencja Digit Art, media zaplanował MEC.

Komentarze

Powiązane

17.09.24, 12:11
| radio » informacje | prasa » informacje
Trwa zbiórka Fundacji Radia ZET na rzecz osób dotkniętych powodzią. Media Grupy Agora wspierają akcję
15 września br. Fundacja Radia ZET uruchomiła zbiórkę pieniędzy na pomoc poszkodowanym w powodzi. Do akcji włączyły się wszystkie media Grupy Agora. “Wyborcza”, Gazeta.pl, AMS, Helios, Next Film oraz wszystkie stacje radiowe Grupy Eurozet kierują swoich odbiorców do jednej zbiórki.
17.09.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje
Razem dla Was. Telewizja Polska uruchamia pomocą dla ofiar powodzi. Partnerem Polska Press Grupa
Telewizja Polska uruchomiła szeroką akcję charytatywną „Razem dla Was”, której celem jest pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce. Partnerem akcji została Polska Press Grupa.
17.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
16.09.24, 19:45
| prasa » ludzie
Marcin Dzienniak nowym członkiem Zarządu Ringier Axel Springer Polska
1 października 2024 r., Marcin Dzienniak dołączy do Zarządu Ringier Axel Springer Polska i jako Chief Operating Officer będzie odpowiedzialny za obszary transformacji biznesowej, produktu mediowego, AI oraz szeroko pojętej technologii.
16.09.24, 13:22
| prasa » informacje
Wymowne zdjęcia wielkiej wody. Okładki dzienników z 16 września 2024 r.
W poniedziałek, 16 września br. większość dzienników poświęciła okładki "wielkiej wodzie". Dominowały duże zdjęcia i wymowne tytuły. 
16.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
15.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
14.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
13.09.24, 18:30
| prasa » informacje
28 edycja akcji Różowa Wstążka magazynu Twój Styl
Magazyn „Twój STYL” (Wydawnictwo Bauer) kolejny raz ogłasza kampanię „Różowa Wstążka”, która ma na celu zwiększenie dostępności i świadomości dotyczącej profilaktyki zdrowotnej wśród kobiet.
13.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.