10.03.16, 06:00
Kampania Canal+ z okazji 21. urodzin
Rozpoczęła się kampania z okazji 21 urodzin CANAL+. W promocyjnej ofercie nowi klienci platformy nc+, jak i obecni abonenci przedłużający umowę, będą mogli wypróbować CANAL+ w każdym pakiecie, w cenie 21 zł do trzech miesięcy.
Strategię i kreację kampanii we wszystkich mediach przygotowała we współpracy z nc+ agencja 2012. Kampania urodzinowa obejmie telewizję, radio i Internet, a także media społecznościowe (Facebook, Instagram, Youtube). Przygotowane spoty telewizyjne 30” i 15” ukażą się m.in. w kanałach TVP, TVP 1, TVP 2, TVN, TVN24, TVN Meteo, TVN Biznes i Świat, TVN Meteo Active, Discovery, Discovery Science, Discovery Life, MTV Polska, FOX, TLC, AXN, National Geographic, VIVA Polska oraz w kanałach własnych platformy nc+ takich jak: Ale kino+, Planete+, Kuchnia+, Domo+, teleTOON+, nSport+, CANAL+ Sport, CANAL+ Sport2. 30” spoty radiowe będą emitowane w Radio Zet, RMF, RMF MAXXX, RMF Classic i stacjach regionalnych.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze