17.03.16, 04:00
Change i Value Media dla HEG
Ruszyła kampania reklamowa marki HEG należącej do Hermes Energy Group S.A., zajmującej się sprzedażą i dostawą gazu oraz doradztwie dla swoich klientów.
Kampania ma na celu dotarcie do wszystkich potencjalnych odbiorców z wiadomością, że na rynku handlu gazem pojawił się nowy profesjonalny gracz. Pierwsza odsłona kampanii, wprowadzająca markę na rynek, jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców i ma charakter zdecydowanie wizerunkowy. Komunikacja marketingowa oparta jest na akcji sponsoringowej oraz kampanii reklamowej w TV, na billboardach, w prasie i w internecie.
„Chodziło nam o to, żeby nasz pomysł podkreślał to, jak duży wpływ na polską gospodarkę ma wykorzystanie gazu ziemnego jako źródła energii” – mówią twórcy kampanii z agencji Change . „Symbol niebieskiego płomienia z kuchennego palnika, jest rozpoznawalny i bliski nam wszystkim, a wpisanie całości w kontur Polski i opatrzenie hasłem „Rozwijamy Polskę gazem” nadało całości zamierzony nieco patetyczny ton” – dodają.
Change jest autorem strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, claimu marki, logotypu HEG oraz identyfikacji wizualnej, a także wspólnie z Media+, które zaplanowało kampanie w TV, prasie i OOH, odpowiada za realizację całości działań reklamowych w tych mediach.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze