07.04.16, 12:00

Margaret w kampanii promocyjnej Deichmanna

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

Firma Deichmann – Obuwie rozpoczęła zintegrowane działania promocyjne wiosennej kolekcji butów marki Deichmann. Ponownie bohaterką kampanii jest piosenkarka Margaret. Strategią, kreacją i realizacją wszystkich aktywności komunikacyjnych zajęły się agencje SMG LiquidThread i SMG Starcom.

Margaret, tak jak jesienią ubiegłego roku, sygnuje buty i dodatki z nowej kolekcji marki Deichmann. Działania reklamowe z udziałem piosenkarki prowadzone są w telewizji, internecie, mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem narzędzi content marketingu. Na potrzeby kampanii telewizyjnej oraz digitalu zostały przygotowane cztery spoty do piosenki Margaret „Click” Filmy oraz sesja zdjęciowa utrzymane są w popartowej estetyce podkreślającej różnorodność kolekcji i jej wiosenno-letni klimat.

Osią kampanii jest konkurs pod hasłem „Okazje Margaret”. Uczestnicy zabawy na stronie stylizacjemargaret.pl mają za zadanie wybrać dla piosenkarki buty, które ich zdaniem najbardziej pasują do okazji i kreacji Margaret. Wybór należy uzasadnić. Autorzy najciekawszych odpowiedzi nagradzani są bonami pieniężnymi do wykorzystania w salonach Deichmann, a nagrodą główną jest wyjazd na zakupy do Londynu. Konkurs jest podzielony na trzy fazy i potrwa do 16 maja br.

Firma Deichmann we współpracy z agencjami SMG LiquidThread i SMG Starcom już po raz drugi stworzyła w pełni zintegrowaną i zaprojektowaną od początku do końca lokalnie kampanię reklamową z udziałem polskiej gwiazdy. Tym samym,  Polska jest jedynym krajem, na którym Deichmann wypracował kampanię przeznaczoną wyłącznie na lokalny rynek.

Za wszystkie działania: kreację, produkcję, web development, sesje zdjęciowe, branded content oraz strategię komunikacji odpowiada agencja SMG LiquidThread, a zakupem i planowaniem mediów zajął się SMG Starcom.

Komentarze

Powiązane

12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
11.02.25, 12:03
| reklama & PR » informacje
Lorenz promuje limitowaną edycję Wiejskich Ziemniaczków
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) ruszyła z kampanią promującą limitowaną edycję chipsów, dostępnych w nowych smakach, inspirowanych polską kuchnią.
11.02.25, 10:45
| reklama & PR » ludzie
Dawid Nowak i Marcin Surmacz awansują w WEC Communication
W stycznia 2025 r. na stanowiska PR Executive w agencji WEC Communication awansowali Dawid Nowak i Marcin Surmacz.
11.02.25, 09:26
| reklama & PR » informacje
Domino's Pizza wybiera w przetargu agencję Change Serviceplan
Agencja Change Serviceplan (Group One) wygrała przetarg na kampanię marketingową Domino's Pizza. Współpraca obejmie stworzenie platformy komunikacyjnej, kreację i nadzór produkcyjny.
11.02.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Sianecka dyrektorką Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska
Aleksandra Sianecka objęła stanowisko dyrektorki Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
10.02.25, 23:10
| reklama & PR » informacje
Boiron promuje swój flagowy produkt - Oscillococcinum
Na początku lutego br., Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.