07.04.16, 16:00

Aneta Todorczuk-Perchuć z rodziną i autorzy bloga oczekujac.pl ambasadorami akcji Rodzina do kina

Aneta Todorczuk-Perchuć z rodziną w Multikinie
Fot.: materiały prasowe

Aneta Todorczuk-Perchuć, aktorka filmowa i teatralno-musicalowa, z mężem Marcinem Perchuciem i dziećmi – córką Zosią i synkiem Stasiem oraz blogerzy parentingowi prowadzący blog oczekujac.pl – Maria i Jakub Paskowie z córką Gabrysią, zostali ambasadorami akcji „Rodzina do kina” realizowanej w sieci Multikino.

Celem akcji „Rodzina do kina” jest zachęcenie rodzin z dziećmi do wspólnego spędzania czasu w kinie oraz popularyzowanie oglądania filmów na dużym ekranie. Ambasadorami akcji „Rodzina do kina” zostali aktorzy Aneta Todorczuk-Perchuć oraz Marcin Perchuć z córką Zosią i synem Stasiem oraz blogerzy Maria i Jakub Paskowie z córką Gabrysią, prowadzący najpopularniejszy blog parentingowy oczekujac.pl.

W ramach współpracy przy akcji „Rodzina do kina” ambasadorzy będą uczestniczyli w seansach filmowych objętych akcją i recenzowali obejrzane produkcje familijne. Pierwszym filmem, który wspólnie zrecenzowali jest animowana komedia „Kung Fu Panda 3”.

Dzięki akcji „Rodzina do kina” rodzic przy zakupie biletu ulgowego dla dziecka na ten sam film, za swój zapłaci 3 zł mniej od ceny normalnej. Bilety rodzinne mogą być nabyte maksymalnie przez dwoje rodziców lub opiekunów. Oferta obowiązuje przez cały tydzień na seanse rozpoczynające się do godziny 17.00, na filmy familijne 2D i 3D bez ograniczeń wiekowych. 

Obecnie w ramach akcji „Rodzina do kina” na wielkim ekranie można zobaczyć między innymi: „Zwierzogród” oraz „Kung Fu Panda 3”. Natomiast w kolejnych miesiącach rodzice z dziećmi będą mogli obejrzeć na przykład: „Angry Birds Film”, „Gdzie jest Dory?” czy „Epokę lodowcową: Mocne uderzenie”.

Komentarze

Powiązane

12.12.24, 18:20
| reklama & PR » ludzie
Anna Gajewska w zespole oLIVE media
Anna Gajewska dołączyła do zespołu oLIVE media i objęła stanowisko Team Leaderki działu PR business. Będzie odpowiadała za koordynację projektów dla klientów z sektorów biznesowego, technologicznego, IT, inwestycyjnego, start-upowego oraz ekologicznego.
12.12.24, 08:45
| reklama & PR » informacje
more communications agency to od teraz more
Agencja more, wcześniej znana jako more communications agency, wprowadza nową identyfikację wizualną, koncentrując się na minimalizmie i esencji komunikacji. Agencja zyskała nową nazwę ”more” i uproszczoną identyfikację.
11.12.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Konopskyy i XTB będą promować świadome zarządzanie finansami
Mikołaj "Konopskyy" Tylko, jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych, oraz XTB, polska platforma inwestycyjna, rozpoczęli długoterminową współpracę. Celem ich inicjatywy jest promowanie świadomego zarządzania pieniędzmi i edukacji finansowej wśród młodych odbiorców.
11.12.24, 11:43
| reklama & PR » informacje
SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw
Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.
10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.
10.12.24, 15:15
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF podnosi ceny reklam na styczeń i luty 2025 r.
Grupa RMF wprowadza nowy cennik, który będzie obowiązywać w okresie od 6 stycznia do 2 marca 2025 r.
10.12.24, 13:45
| reklama & PR » informacje
Kotoloty debiutują na rynku loterii i konkursów
Na rynku loterii i konkursów debiutuje marka Kotoloty, która ma nie ograniczać się jedynie do organizacji loterii, lecz tworzyć je od podstaw – począwszy od pomysłu, przez pełną realizację, po zarządzanie projektem.