08.04.16, 12:00
Pomponik.pl z odświeżonym logo i nowym wyglądem
Responsywnośc, nowy wygląd artykułu oraz galerii, a także odświeżone logo - to najważniejsze zmiany w serwisie Pomponik.pl.
Pomponik.pl jest w pełni responsywny, co ma pozwolić internautom na komfortowe użytkowanie serwisu zarówno na desktopie, jak i tablecie czy smartfonie. Ułatwieniem dla internautów jest także uproszczona, intuicyjna struktura serwisu.
Nowością w serwisie jest pełnoekranowa galeria zdjęć, która prezentuje fotografie dostosowane do maksymalnej szerokości ekranu oglądającego. Zmieniony został także wygląd artykułu - dodatkowe materiały zawarte w tekście (zdjęcia, wideo) oglądać można bez przechodzenia na inne strony. Raporty specjalne prezentują treści w jednym miejscu, tak, aby internauta mógł zapoznać się z wieloma materiałami i mógł w każdej chwili wrócić do tego, co zainteresowało go najmocniej. Nieznacznie zmienione zostało także logo serwisu. Tak jak i w pozostałych serwisach rozrywkowych Grupy Interia.pl, także i w Pomponiku zastosowany został system rekomendacji treści, który powstał w oparciu o autorską platformę big data.
Pomponik.pl jest jednym z największych serwisów plotkarskich w polskiej sieci, wg badania Megapanel PBI/Gemius (grudzień 2015) ma prawie 1,7 mln RU oraz ponad 55,4 mln odsłon.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze