11.04.16, 22:42
TVP: nie prowadzimy prac nad alternatywną ustawą medialną
Czy w Telewizji Polskiej pracuje się nad alternatywnym projektem nowej ustawy medialnej? TVP dementuje ze stanowczością te informacje i podkreśla, że nie prowadzi żadnych działań, które skutkowałyby ograniczeniem jej działalności komercyjnej, tj. sprzedaży czasu reklamowego czy sponsoringu.
„TVP była, jest i nadal zamierza być kluczowym uczestnikiem rynku reklamowego. Powielane informacje o rzekomych planach redukcji czasu reklamowego, czy zaprzestaniu sprzedaży reklam oburzają nas tym bardziej, że mogą zmniejszyć zaufanie do telewizji publicznej naszych kluczowych partnerów – domów mediowych i reklamodawców” – czytamy w oświadczeniu telewizji publicznej. Telewizja Polska podkreśla równocześnie, że podjęła szereg działań zmierzających do wzmocnienia pozycji na rynku reklamowym.
Jednocześnie Telewizja Polska poinformowała, że nie prowadzi prac nad alternatywną ustawą medialną. „Prace analityczne prowadzone w TVP mają na celu jedynie przygotowanie spółki na różne scenariusze zmian organizacyjnych i finansowych, które możliwe będą po wejściu w życie nowej ustawy, opracowywanej przez zespół pod kierownictwem Krzysztofa Czabańskiego” – czytamy w oświadczeniu przysłanym do portalmedialny.pl.
Informacje o przygotowywanym projekcie pojawiły się w mediach, m.in. w dzienniku „Fakt”.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze