02.05.16, 12:00

Wystartowała kampania Disneya #RuszajsiezDisneyJunior

Logo kampanii
Fot.: materiały prasowe

Disney Polska ogłosił start kampanii promującej zdrowy styl życia i budowanie zdrowych nawyków wśród dzieci i rodzin. W specjalnym spocie wizerunkowym wystąpi reprezentantka Polski, olimpijka i wielokrotna mistrzyni w siatkówce – Małgorzata Glinka.

Kampania #RuszajsiezDisneyJunior jest częścią globalnego zaangażowania The Walt Disney Company w promocję zdrowego stylu życia poprzez zabawę, kreatywność i wykorzystanie ulubionych postaci Disneya, dzięki którym całe rodziny inspirowane są do zdrowych wyborów.

Spot z udziałem Małgorzaty Glinki będzie emitowany w Disney Junior, mediach społecznościowych i pozostałych mediach własnych.  Wspierać go będzie trzydzieści minifilmów prezentujących ćwiczące dzieci, którym towarzyszyć będą najpopularniejsze postaci z Disney Junior. Filmiki będą emitowane podczas specjalnego bloku programowego od poniedziałku do piątku między odcinkami ulubionych seriali i programów Disney Junior.

Kampania obejmuje też współpracę z łyżwiarką figurową Agnieszką Dąbrowską-Perzyną oraz dietetyczką i autorką popularnych książek kucharskich Katarzyna Błażejewską-Stuhr. Ich wskazówki dotyczące zdrowego stylu życia i pomysły na zabawy mają na celu wykreowanie dobrych nawyków u dzieci oraz ich rodzin i będą dostępne na dedykowanej stronie ruszjasie.disney.pl. Rodzice będą tam mogli znaleźć wiele wskazówek i porad zainspirowanych postaciami Disneya. Partnerem kampanii #RuszajsiezDisneyJunior jest Wydawnictwo Zielona Sowa.

Kampania #RuszajsiezDisneyJunior kontynuuje zaangażowanie Disneya, inspirując polskie rodziny, by były aktywne i żyły zdrowo. W 2006 roku Disney był pierwszą globalną firmą mediową, która określiła dokładne wytyczne żywieniowe obejmujące warunki współpracy z partnerami, aby korzystając z siły marki oraz popularnych postaci, stworzyć produkty oparte na zbalansowanej diecie dzieci. W 2014 roku Disney współpracował z Centrum Edukacji Obywatelskiej w ramach kampanii WF z klasą, zachęcając dzieci do udziału w szkolnych zajęciach wychowania fizycznego.

Pod koniec 2014 roku Disney Polska wraz z sześcioma innymi nadawcami podpisał porozumienie o samoregulacji, zobowiązując się, że audycjom w Disney Channel, Disney XD oraz Disney Junior nie będą towarzyszyć reklamy tzw. niezdrowej żywności. W 2015 roku kanał Disney Junior Polska wyprodukował program „Ruszaj się z Mikim i przyjaciółmi”, w którym przedszkolaki wraz z Myszką Miki zachęcają dzieci do wspólnego tańca. Od 2014 roku Disney XD jest jednym z partnerów inicjatyw sportowych Volleymania i Basketmania, promujących siatkówkę i koszykówkę wśród dzieci szkolnych. Jednocześnie od trzech lat Disney Polska wspiera inicjatywę „Nadzieja na Mundial”, promującą piłkę nożną wśród dzieci i młodzieży z domów dziecka.

Komentarze

Powiązane

08.11.24, 16:22
| reklama & PR » informacje
Linkleaders pro bono wspiera Fundację DOBROdzieje się
Agencja PR i EB Linkleaders w ramach współpracy pro bono wspiera działania Fundacji DOBROdzieje się.
08.11.24, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Joanna Lenart awansuje w strukturach Growth Team Zenith
Joanna Lenart awansowała na stanowisko Biddable Director w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe).
08.11.24, 10:45
| reklama & PR » informacje
Kampania Mowi online i offline. Strona internetowa marki ma przypominać aplikację randkową
Agencja mediowa Mediaplus realizuje dla marki Mowi kampanię, która ma budować świadomości marki i produktów Mowi Wrap, przekąsek na każdą okazję. Działania realizowane są online i offline we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.
08.11.24, 09:30
| reklama & PR » ludzie
Kamil Dąbrowski w Biura Reklamy Wirtualnej Polski. Zmiany i awanse w zespole
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski pracuje od listopada br. w zmienionej strukturze. Do zespołu dołączył Kamil Dąbrowski, który objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Rafał Durlik został dyrektorem departamentu klientów strategicznych, a Bartosz Konieczny awansował na stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej.
08.11.24, 08:02
| reklama & PR » informacje
Tutti Colori i Il Punto klientami agencji more
Do grona klientów agencji more dołącza Tutti Colori (sieć włoskich pizzerii) oraz Il Punto (restauracja z kuchnią neapolitańską).
07.11.24, 19:29
| reklama & PR » informacje
Odcienie Zdrowia. Kampania Teva Pharmaceuticals
Teva Pharmaceuticals rozpoczęła kampanię, która dzięki czterem specjalnym spotom ma zwracać uwagę na Odcienie Zdrowia i wyjątkowe wsparcie dla pacjentów, jakie zapewnia ta platforma.
07.11.24, 13:00
| reklama & PR » informacje
Marioinex promuje klocki Mini Waffle
Marioinex, producent zabawek kreatywnych, wystartował z kampanią promującą flagowy produkt marki – klocki Mini Waffle.
07.11.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
SMEO wybiera PR Calling
We wrześniu br. do grona klientów agencji PR Calling dołączyło SMEO – innowacyjna firma technologiczna wspierająca polskich przedsiębiorców w utrzymaniu płynności finansowej.
07.11.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski wesprze Polską Ligę Siatkówki
PKO Bank Polski został oficjalnym bankiem Polskiej Ligi Siatkówki. Współpracę podpisano na sezon 2024/2025.
07.11.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Michaj Sodolski awansuje w SEC Newgate CEE
Michaj Sodolski w wyniku awansu objął nową funkcją w SEC Newgate CEE. Jako Advisor ma wspierać kluczowych klientów agencji w zakresie corporate i public affairs.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

do 05.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.