11.05.16, 09:00

4FUN.TV, 4FUN HITS, 4FUN DANCE z jakością dźwięku Dolby Digital Plus

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Grupa 4FUN MEDIA wdrożyła na wszystkich swoich kanałach muzycznych standard transmisji audio i kompresji dźwięku Dolby Digital Plus. Kanały 4fUN.TV, 4FUN HITS oraz 4FUN DANCE są aktualnie jedynymi polskimi kanałami muzycznymi nadającymi w standardzie Dolby.

W 4FUN jak zwykle zwyciężyła muzyka. Dzięki ścisłej współpracy z Dolby Laboratories wdrożyliśmy certyfikowaną technologię Dolby Digital Plus, dzięki czemu nasze kanały muzyczne – jako pierwsze w Polsce - mogą być nadawane w tym doskonałym standardzie dźwięku. Jesteśmy przekonani, że nasi odbiorcy docenią wyraźnie wyższą jakość dźwięku oferowanego na wszystkich kanałach muzycznych znajdujących się w naszym portfolio” - mówi Rafał Baran, prezes zarządu Grupy 4FUN MEDIA.

Prace nad wdrożeniem oraz certyfikacją Dolby trwały przez ostatnie trzy miesiące. Główną zaletą technologii Dolby Digital Plus jest rozdzielenie strumienia dźwięku na odrębne kanały, przenoszące określone pasma akustyczne. Takie rozwiązanie gwarantuje pełną obsługę wszelkiego rodzaju wielogłośnikowych zestawów audio oferując przestrzenny dźwięk w wyjątkowej jakości.

Jesteśmy podekscytowani współpracą z 4FUN MEDIA w zakresie zapewnienia najwyższej jakości dźwięku w oferowanych przez tę grupę kanałach muzycznych. Zespół 4FUN MEDIA to pionierzy na polskim i europejskim rynku, którzy mogą świecić przykładem dla nadawców w innych krajach” - powiedział Andreas Spechtler, prezes Dolby International.

Jak podkreśla prezes 4FUN MEDIA, rozwój technologiczny stacji znajdujących się w portfolio Grupy wpisuje się w strategię budowania pierwszej społecznościowej telewizji muzycznej w Polsce. „W zeszłym roku jako pierwsi w Polsce uruchomiliśmy aplikację typu second screen, która umożliwia widzom stałą interakcję z kanałami 4FUN. Teraz robimy kolejny krok, który radykalnie poprawi jakość odbioru naszych programów” – przekonuje Rafał Baran.

Równolegle z wdrożeniem technologii Dolby Digital Plus wystartowała kampania informacyjna. Twarzami kampanii zostali aktualni prezenterzy 4FUN: Ola Ciupa, Natalia Jakuła, Siostry ADiHD (Milena i Ilona Krawczyńskie) oraz Nina Kozieradzka. Dodatkowo zmiany w 4FUN MEDIA firmuje swoim wizerunkiem dziennikarz Piotr Kędzierski - jeden z pierwszych prezenterów stacji. Kampania obejmuje sieci kin Multikino, Helios, stacje radiowe grupy Eurozet oraz internet.

Komentarze

Powiązane

13.03.25, 11:37
| TV / VOD » ludzie
Konrad Szczęsny zastępcą kierownika ds. kontaktów z mediami i członkiem polskiej delegacji na Konkurs Piosenki Eurowizji 2025
Konrad Szczęsny, prezes OGAE Polska, został zastępcą kierownika ds. kontaktów z mediami i członkiem polskiej delegacji na Konkurs Piosenki Eurowizji 2025.
13.03.25, 08:30
| TV / VOD » badania rynku
Prawie 1,1 mln widzów Awantury o kasę
Dobre wyniki oglądalności zanotował w miniony weekend teleturniej „Awantura o kasę” (Polsat) prowadzony przez Krzysztofa Ibisza.
13.03.25, 07:15
| TV / VOD » badania rynku
Grupa TVP wygrywa weekend. Sanatorium miłości dalej hitem TVP1
W miniony weekend grupa TVP z udziałem na poziomie 20,5 proc., wyprzedziła pozostałe grupy nadawców. Sporą popularnością cieszą się nowe sezony programów „The Voice Kids” i „Sanatorium miłości”.
12.03.25, 16:00
| TV / VOD » seriale
Sprawiedliwi. Trójmiasto. Czwórka liderem w paśmie serialu
Bardzo dobre wyniki i pozycję lidera w swoim paśmie przyniósł Czwórce pierwszy tydzień emisji nowego serialu „Sprawiedliwi. Trójmiasto”.
12.03.25, 14:22
| TV / VOD » badania rynku
Spore zainteresowanie premierowym odcinkiem formatu Must Be The Music w Polsacie
Po dziewięciu latach przerwy na antenę Polsatu powrócił talent show „Must Be The Music”. Premierowy odcinek spotkał się ze sporym zainteresowaniem odbiorców. 
12.03.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
10 marca TVP2 liderem anten. Spore zainteresowanie ceremonią wręczania Orłów
W poniedziałek, 10 marca br., grupa TVP osiągnęła łącznie 22,6 proc. udziału w rynku, wyprzedzając pozostałych nadawców. Liderem wśród kanałów została TVP2 z wynikiem 7,9 proc., a drugie miejsce zajęła TVP1, osiągając 7,3 proc. udziału (dane: Nielsen Media).
12.03.25, 08:45
| TV / VOD » informacje
Światowe premiery koprodukcji TVP na festiwalu w Salonikach
11 marca 2025 r. podczas 27. Międzynarodowego Festiwalu Filmów Dokumentalnych w Salonikach odbyła się premiera filmu „My Sunnyside” w reżyserii Matyldy Kawki. Dzień później zadebiutuje film „Dziecko z pyłu” („Child of Dust”) Weroniki Mliczewskiej. Obydwa dzieła to nowe koprodukcje dokumentalne Telewizji Polskiej. 
11.03.25, 19:30
| TV / VOD » informacje
Puls na żądanie. Nowa funkcja w Telewizji Puls
Telewizja Puls oraz Emitel S.A. wprowadzają nową funkcjonalność do usługi HbbTV PlayPuls – „Puls na żądanie”. Aplikacja, opracowana przez Emitela na zlecenie Telewizji Puls, ułatwia widzom korzystanie z treści na żądanie, dostępnych na kanałach TV Puls i PULS 2. 
11.03.25, 08:53
| TV / VOD » informacje
CNN #MyFreedomDay. Tegoroczna edycja inicjatywy dotyczy obrony „Prawa do nauki”
11 marca br., po raz dziewiąty, odbędzie się #MyFreedomDay. Jest to jednodniowa akcja organizowana przez CNN, w której uczniowie z całego świata angażują się w mediach społecznościowych, w celu zwiększenia świadomości na temat współczesnego niewolnictwa.
11.03.25, 07:15
| TV / VOD » informacje
Artyści na cenzurowanym. Premiera reportażu w TVP1
11 marca o godz. 21:05 w TVP1 i TVP VOD odbędzie się premiera reportażu „Artyści na cenzurowanym”. Materiał opowiada o nadużyciach Telewizji Polskiej w latach 2016-2023 wobec znanych, polskich artystów.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

11-13.03.2025 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.