12.05.16, 17:00

Parkiet uruchamia własną telewizję

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

W poniedziałek, 16 maja br., Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet” rozpoczyna nadawanie internetowej ramówki Parkiet TV. Pierwszym formatem emitowanym na żywo będzie program „#Prosto z Parkietu”, który poprowadzą Andrzej Stec, Jan Morbiato, Przemysław Tychmanowicz, Dariusz Wieczorek i Piotr Zając.

Będziemy rozmawiać nie tylko o akcjach, obligacjach, funduszach inwestycyjnych, ale też o sztuce, czy nieruchomościach” – mówi Andrzej Stec, redaktor naczelny Parkietu. „Chcemy informować widzów o ciekawych produktach finansowych i zastanawiać się nad ich atrakcyjnością. Będziemy też rozmawiać z przedstawicielami spółek giełdowych, maklerami, analitykami i ekonomistami. W programie jest miejsce na prowadzoną regularnie edukację finansową” – dodaje Stec.

Zdaniem Mikołaja Tockiego, dyrektora ds. Multimediów w Gremi Business Communication i producenta programu, projekt Parkiet TV to naturalny następny krok po rozpoczęciu emisji stałej ramówki Rzeczpospolita TV.W marcu rozpoczęliśmy codzienne nadawanie na żywo trzech programów tematycznych w serwisie rp.pl: #RZECZoPOLITYCE, #RZECZoBIZNESIE i #RZECZoPRAWIE” - przypomina Mikołaj Tocki. „Nasza oferta kontentowa dynamicznie się rozwija. Program „#Prosto z Parkietu” będzie emitowany na żywo od poniedziałku do piątku, o godz. 12.00. Będzie trwał 20 minut i ma być pigułą informacyjną dla ludzi związanych z rynkiem kapitałowym” – dodaje Tocki.

Dotychczasowa formuła ramówki Rzeczpospolita TV oraz planowane na 16 maja rozpoczęcie emisji „#Prosto z Parkietu” to zdaniem wydawnictwa sposób na nowoczesne rozwinięcie tradycyjnych kanałów i form dystrybucji wartościowych informacji z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi dotarcia do głównych grup docelowych.

Zdaniem władz Gremi umiejętne łączenie produktów mediowych to przewaga tych wydawców, którzy mają własne tytuły i anteny.Chcemy, aby obecność w studio Rzeczpospolitej TV i Parkiet TV dawała naszym gościom możliwość szerokiego dotarcia do widzów, w tym inwestorów i klientów. Wierzymy, że tematy podejmowane na naszych antenach będą nadawały ton dyskusji w mediach tradycyjnych i elektronicznych” – mówi Marcin Kowalczyk. „Drogą Gremi jest podążanie w kierunku cyfrowym z zachowaniem opiniotwórczości naszych brandów prasowych. Multimedia i internet tylko wzmacniają dziś siłę i szybkość oddziaływania naszych publikacji opartych o specjalizację, jakość i kontekstowość” – dodaje Kowalczyk.

Program będzie emitowany jednocześnie na stronach parkiet.com oraz rp.pl. „#Prosto z Parkietu” poprowadzą redaktorzy „Parkietu”: Andrzej Stec, Jan Morbiato, Przemysław Tychmanowicz, Dariusz Wieczorek i Piotr Zając ubrani w białe koszule z zakasanymi rękawami i czerwone szelki. Prowadzących ubierać będzie spółka Bytom S.A.

Programy wchodzące w skład Parkiet TV, po emisji na żywo, będą dostępne w serwisie parkiet.com oraz na Facebooku w dostosowanej do mediów społecznościach formie.

Komentarze

Powiązane

09.07.24, 16:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Złap urlop od codzienności czyli Wyborcza na wakacje
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. Specjalnej ofercie prenumeraty na wakacje towarzyszą działania redakcyjne: cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czekać będzie Biuro Interwencji Turystycznej.
09.07.24, 07:30
| prasa » informacje
Grupa PMPG Polskie Media nowym wytycza kierunek rozwoju do 2026 roku
Holding mediowy PMPG Polskie Media, opublikował materiał informacyjny o kierunku rozwoju, który jest efektem zakończonego w marcu przeglądu opcji strategicznych.
09.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 9 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 9 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
08.07.24, 10:15
| prasa » informacje
Debiutuje Newsweek Magazyn Kryminalny
Newsweek prezentuje nowy tytuł - Newsweek Magazyn Kryminalny, który będzie dostępny od 8 lipca br. w salonach prasowych, na Literia.pl oraz w ramach subskrypcji Onet Premium.
08.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 8 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 8 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
07.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 7 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 7 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
06.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 6 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 6 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
05.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 5 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
04.07.24, 09:00
| prasa » informacje
Politycy! Nie zabijajcie polskich mediów! Ogólnopolski protest mediów w sprawie nowelizacji ustawy o prawie autorskim 
4 lipca br. ruszyła akcja protestacyjna mediów w sprawie nowelizacji ustawy o prawie autorskim. Ponad 350 mediów z całej Polski, Izba Wydawców Prasy, Stowarzyszenie Dziennikarzy i Wydawców Repropol, Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych oraz Stowarzyszenie Mediów Lokalnych apelują do polityków o wprowadzenie poprawek, które wzmacniają wydawców w negocjacjach z big techami dot. wynagrodzeń za wykorzystywane przez nich treści.   
04.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.