31.05.16, 23:27
Gazeta Wyborcza i Toyota charytatywnie na Dzień Dziecka
W środę, 1 czerwca br. „Gazeta Wyborcza” ukaże się ze specjalną okładką - reklamą Toyoty. Dochód z akcji wesprze podopiecznych Fundacji „Pomóż Im” na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi i Hospicjum dla Dzieci z Białegostoku.
Już po raz 11. „Gazeta Wyborcza” i Toyota Motor Poland łączą siły, przygotowując specjalną okładkę z okazji Dnia Dziecka w ramach akcji charytatywnej. Akcję wspierają teksty oraz autopromocja w „Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach.
W ubiegłych latach środki zebrane w ten sposób pomogły dzieciom, którymi opiekują się m.in. Stowarzyszenia Chorych na Mukopolisacharydozę i Choroby Rzadkie z Głoskowa, Bieszczadzkie Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej "Promyk Nadziei", Fundacja "Niesiemy Nadzieję" z Poznania oraz Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej w Lublinie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze