01.06.16, 19:00
CluePR dla Frisco.pl
Agencja CluePR zajmie się obsługą Frisco.pl – jednego z największych e-supermarketów w Polsce, znajdującego się w portfelach funduszy z Grupy MCI. Współwłaścicielem Frisco jest Eurocash.
W ramach współpracy, agencja będzie przede wszystkim odpowiedzialna za wsparcie PR nowej platformy komunikacji marki „Nie idź na zakupy”, która ma zachęcać klientów do zakupów online jako nowoczesnej i wygodnej alternatywy dla dużych zakupów w marketach. Do zadań agencji będzie należało prowadzenie biura prasowego, koordynacja akcji niestandardowych i działania z blogerami.
Projekt koordynować będą Marta Drogosz, Aleksandra Wysocka i Agnieszka Ciesek z działu Lifestyle&Brand PR w CluePR. Po stronie Frisco.pl za koordynację projektu odpowiada Maria Najda.
Umowa została zawarta na rok. Agencję wybrano poprzez przegląd ofert.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze