02.06.16, 18:00
Mint Media z kampanią Facebook Canvas dla PKO Banku Polskiego
PKO Bank Polski uruchamia nową aplikację – PKO Junior, która ma na celu naukę odpowiedzialnego zarządzania pieniędzmi. Za promocję rozwiązania na Facebooku, za pomocą kampanii Canvas, odpowiada agencja interaktywna Mint Media.
Aplikacja PKO Junior ma być uzupełnieniem bankowej oferty dla najmłodszych do 13. roku życia. Dodatkowo została wzbogacona o funkcje wspierające edukację finansową i rozwój przedsiębiorczej postawy dziecka. Poza podstawową funkcją sprawdzenia salda, dziecko może m.in. otwierać w aplikacji wirtualne skarbonki, doładować telefon czy inicjować przelewy, które są zawsze akceptowane przez rodzica w serwisie transakcyjnym iPKO.
"Ze względu na grupę docelową zaproponowaliśmy klientowi skorzystanie ze stosunkowo nowej i ciekawej formy promocji na Facebooku – kampanii wykorzystującej format Canvy. To nowe narzędzie, dzięki któremu Facebook zyskuje funkcję opowiadania historii w jeszcze ciekawszej formie wizualnej" - komentuje Marcin Żukowski, Team Leader Mint Media.
Canvas to format storytellingowy, który jest dostępny w polskiej wersji Facebooka od końca 2015 r. Poprzez zestawienie różnych mediów – zdjęć, wideo, animacji - użytkownik otrzymuje ciekawie opowiedzianą historię. Następnie decyduje, czy jest zainteresowany aplikacją. Po kliknięciu, użytkownik zostaje przeniesiony na quasi landing page, pozostając przez cały czas w obrębie serwisu. Format dedykowany jest wyłącznie na urządzenia mobilne, na których z Facebooka korzysta już ponad 11 milionów Polaków.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze