12.06.07, 21:38
Bezkonkurencyjna sprzedaż M jak mieszkanie
Obecnie pod względem sprzedaży „M jak mieszkanie” plasuje się na drugim miejscu, jednak dystans dzielący pismo od lidera - „Czterech Kątów” drastycznie się zmniejszył. W marcu sprzedaż „Czterech Kątów” (84 910 egz.) była tylko o 432 egzemplarze wyższa od sprzedaży „M jak mieszkanie”.
„Sukces sprzedażowy miesięcznika „M jak mieszkanie” potwierdza słuszność prowadzonej przez nas polityki. Realizujemy ją konsekwentnie od jesieni 2005 roku, kiedy to wprowadziliśmy gruntowne zmiany w piśmie. Zaowocowały one w 2006 roku najwyższym wśród pism o tematyce budowlano-wnętrzarskiej, 38-procentowym wzrostem sprzedaży i przesunięciem „M jak mieszkanie” z trzeciego miejsca na drugie w swoim segmencie czasopism. W marcu tego roku ponownie rozbudowaliśmy nasz magazyn – o blisko 50 stron zwiększyliśmy objętość, wprowadziliśmy nowe działy, a szytą oprawę zastąpiliśmy klejoną. Potwierdziliśmy również, że nadal będziemy umacniać pozycję pisma na rynku” – powiedziała Katarzyna Białek, Dyrektor Strategiczny Wydawnictwa MURATOR.
Według Łukasza Kawęckiego, Dyrektora Biura Reklamy - Wnętrza, Zdrowie, Wypoczynek Wydawnictwa MURATOR, ubiegły rok był dla „M jak mieszkanie” bardzo udany. Pozytywne zamiany w piśmie dostrzegli reklamodawcy, a wpływy cennikowe z reklam (bez autopromocji) wzrosły w 2006 roku aż o 69% (Expert Monitor). Był to najwyższy wzrost wśród pism wnętrzarskich. „Obecnie oferujemy poradnik wnętrzarski o bardzo dobrych parametrach mediowych. Cieszymy się z niezwykle pozytywnego odbioru miesięcznika „M jak mieszkanie” przez naszych Klientów” - dodał Kawęcki.
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do ofertyKierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do oferty
Komentarze