12.06.07, 21:38

Bezkonkurencyjna sprzedaż M jak mieszkanie

Według danych ZKDP marcowy numer „M jak mieszkanie” sprzedał się świetnie – sprzedaż ogółem wyniosła 84 487 egzemplarzy i była o 14,2% wyższa w stosunku do analogicznego miesiąca ubiegłego roku.
Według danych ZKDP marcowy numer „M jak mieszkanie” sprzedał się świetnie – sprzedaż ogółem wyniosła 84 487 egzemplarzy i była o 14,2% wyższa w stosunku do analogicznego miesiąca ubiegłego roku. Miesięcznik jako jedyny w segmencie poradników wnętrzarskich może poszczycić się wzrostem sprzedaży egzemplarzowej, konkurencyjne tytuły odnotowały co najmniej 10-procentowe spadki ("Cztery Kąty": -23,0%, "Moje Mieszkanie": -33,2%, "Mój Piękny Dom": -10,0%).

Obecnie pod względem sprzedaży „M jak mieszkanie” plasuje się na drugim miejscu, jednak dystans dzielący pismo od lidera - „Czterech Kątów” drastycznie się zmniejszył. W marcu sprzedaż „Czterech Kątów” (84 910 egz.) była tylko o 432 egzemplarze wyższa od sprzedaży „M jak mieszkanie”.

„Sukces sprzedażowy miesięcznika „M jak mieszkanie” potwierdza słuszność prowadzonej przez nas polityki. Realizujemy ją konsekwentnie od jesieni 2005 roku, kiedy to wprowadziliśmy gruntowne zmiany w piśmie. Zaowocowały one w 2006 roku najwyższym wśród pism o tematyce budowlano-wnętrzarskiej, 38-procentowym wzrostem sprzedaży i przesunięciem „M jak mieszkanie” z trzeciego miejsca na drugie w swoim segmencie czasopism. W marcu tego roku ponownie rozbudowaliśmy nasz magazyn – o blisko 50 stron zwiększyliśmy objętość, wprowadziliśmy nowe działy, a szytą oprawę zastąpiliśmy klejoną. Potwierdziliśmy również, że nadal będziemy umacniać pozycję pisma na rynku” – powiedziała Katarzyna Białek, Dyrektor Strategiczny Wydawnictwa MURATOR.

Według Łukasza Kawęckiego, Dyrektora Biura Reklamy - Wnętrza, Zdrowie, Wypoczynek Wydawnictwa MURATOR, ubiegły rok był dla „M jak mieszkanie” bardzo udany. Pozytywne zamiany w piśmie dostrzegli reklamodawcy, a wpływy cennikowe z reklam (bez autopromocji) wzrosły w 2006 roku aż o 69% (Expert Monitor). Był to najwyższy wzrost wśród pism wnętrzarskich. „Obecnie oferujemy poradnik wnętrzarski o bardzo dobrych parametrach mediowych. Cieszymy się z niezwykle pozytywnego odbioru miesięcznika „M jak mieszkanie” przez naszych Klientów” - dodał Kawęcki.

Komentarze

Powiązane

22.05.24, 20:41
| prasa » informacje
Tele Tydzień Ekstra – Euro. Niezbędnik kibica od Wydawnictwa Bauer
22 maja br. na rynku prasowym ukazał się magazyn „Tele Tydzień Ekstra – „Euro” (Wydawnictwo Bauer) – poświęcony Mistrzostwom Europy w piłce nożnej.
22.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 maja?
21.05.24, 10:26
| prasa » ludzie
Marcin Madej przeszedł do Grupy INFOR PL. Będzie odpowiedzialny za rozwój obszaru cyfrowych subskrypcji DGP
Na początku maja br. stanowisko Head of Subscription w Dzienniku Gazecie Prawnej objął Marcin Madej. Blisko dwie dekady doświadczenia na rynku wydawniczym będzie wykorzystywać w Grupie INFOR PL jako osoba odpowiedzialna za rozwój obszaru cyfrowych subskrypcji DGP.
21.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 maja?
19.05.24, 19:16
| prasa » informacje
Lidia Garbaczuk, była szefowa Biura Strategii Medialnych PAP, dołącza do Newserii
Lidia Garbaczuk w maju br. dołączyła do zespołu Newserii jako osoba odpowiedzialna za rozwój oferty agencji oraz współpracę ze strategicznymi klientami. Przez ostatnie cztery lata była szefową Centrum Prasowego Polskiej Agencji Prasowej oraz pełniła funkcję dyrektora Biura Strategii Medialnych PAP. 
19.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 maja?
18.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 maja?
17.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 maja?
16.05.24, 16:00
| prasa » informacje
35. urodziny miesięcznika Pani
Magazyn „PANI” to jeden z najstarszych magazynów kobiecych w Polsce. Powstał w 1989 r. , kiedy wydawca pisma „Kobieta i Życie” postanowił stworzyć nowy kwartalnik poradniczo-relaksowy. 17 maja br. na rynku ukaże się urodzinowe wydanie pisma.
16.05.24, 07:45
| prasa » informacje
Kolporter rozwija i modernizuje sieć saloników
Nowe saloniki i kolejne zmodernizowane punkty – to bilans prac w sieci Kolportera w pierwszym kwartale 2024 roku.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy