12.06.07, 21:38

Bezkonkurencyjna sprzedaż M jak mieszkanie

Według danych ZKDP marcowy numer „M jak mieszkanie” sprzedał się świetnie – sprzedaż ogółem wyniosła 84 487 egzemplarzy i była o 14,2% wyższa w stosunku do analogicznego miesiąca ubiegłego roku.
Według danych ZKDP marcowy numer „M jak mieszkanie” sprzedał się świetnie – sprzedaż ogółem wyniosła 84 487 egzemplarzy i była o 14,2% wyższa w stosunku do analogicznego miesiąca ubiegłego roku. Miesięcznik jako jedyny w segmencie poradników wnętrzarskich może poszczycić się wzrostem sprzedaży egzemplarzowej, konkurencyjne tytuły odnotowały co najmniej 10-procentowe spadki ("Cztery Kąty": -23,0%, "Moje Mieszkanie": -33,2%, "Mój Piękny Dom": -10,0%).

Obecnie pod względem sprzedaży „M jak mieszkanie” plasuje się na drugim miejscu, jednak dystans dzielący pismo od lidera - „Czterech Kątów” drastycznie się zmniejszył. W marcu sprzedaż „Czterech Kątów” (84 910 egz.) była tylko o 432 egzemplarze wyższa od sprzedaży „M jak mieszkanie”.

„Sukces sprzedażowy miesięcznika „M jak mieszkanie” potwierdza słuszność prowadzonej przez nas polityki. Realizujemy ją konsekwentnie od jesieni 2005 roku, kiedy to wprowadziliśmy gruntowne zmiany w piśmie. Zaowocowały one w 2006 roku najwyższym wśród pism o tematyce budowlano-wnętrzarskiej, 38-procentowym wzrostem sprzedaży i przesunięciem „M jak mieszkanie” z trzeciego miejsca na drugie w swoim segmencie czasopism. W marcu tego roku ponownie rozbudowaliśmy nasz magazyn – o blisko 50 stron zwiększyliśmy objętość, wprowadziliśmy nowe działy, a szytą oprawę zastąpiliśmy klejoną. Potwierdziliśmy również, że nadal będziemy umacniać pozycję pisma na rynku” – powiedziała Katarzyna Białek, Dyrektor Strategiczny Wydawnictwa MURATOR.

Według Łukasza Kawęckiego, Dyrektora Biura Reklamy - Wnętrza, Zdrowie, Wypoczynek Wydawnictwa MURATOR, ubiegły rok był dla „M jak mieszkanie” bardzo udany. Pozytywne zamiany w piśmie dostrzegli reklamodawcy, a wpływy cennikowe z reklam (bez autopromocji) wzrosły w 2006 roku aż o 69% (Expert Monitor). Był to najwyższy wzrost wśród pism wnętrzarskich. „Obecnie oferujemy poradnik wnętrzarski o bardzo dobrych parametrach mediowych. Cieszymy się z niezwykle pozytywnego odbioru miesięcznika „M jak mieszkanie” przez naszych Klientów” - dodał Kawęcki.

Komentarze

Powiązane

06.11.24, 14:26
| prasa » informacje
Życie na Gorąco obchodzi 30-lecie działalności
„Życie na Gorąco” z portfolio Wydawnictwa Bauer, ukazuje się nieprzerwanie 30 lat na rynku. Tygodnik może pochwalić się wciąż wysoką sprzedażą.
06.11.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 6 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 6 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
05.11.24, 17:30
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Wyborcza.pl, Radia TOK FM i Gazeta.pl ze wspólnym Porankiem Wyborczym w wersji audio i video
Wyborcza.pl, Radio TOK FM i Gazeta.pl przygotowują w środę, 6 listopada br. “Poranek wyborczy”, w którym dziennikarki i dziennikarze z trzech redakcji skomentują wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych. Program na żywo, dostępny będzie zarówno w wersji audio jak wideo od godz. 7:00.
05.11.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 5 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
04.11.24, 18:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Onet, Fakt i Newsweek szeroko relacjonują amerykańskie wybory
W związku z się wyborami prezydenckimi w Stanach Zjednoczonych, które odbędą się 5 listopada br., redakcje Onetu, Faktu oraz „Newsweeka” przygotowują szereg działań poświęconych wynikom i omówieniu kampanii wyborczej. Poza treściami redakcyjnymi, w ofercie pojawią się także formaty audio i wideo poświęcone wyborom w USA.
04.11.24, 12:30
| prasa » informacje
Przy sobocie. Polska Press Grupa wprowadza nowe sobotnie wydanie
9 listopada br. Polska Press Grupa wprowadza na rynek nowe, jednolite sobotnie wydanie swoich 16 dzienników regionalnych.
04.11.24, 10:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
03.11.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
02.11.24, 13:11
| prasa » informacje
NIEobojętne. Reaguj na przemoc. Akcja miesięcznika Wysokie Obcasy Extra i fundacji HumanDoc
“Wysokie Obcasy Extra” (Agora) wspólnie z Fundacją HumanDoc zainaugurowały akcję społeczną "NIEobojętne". Kampania ma na celu wsparcie kobiet, które doświadczają przemocy domowej w małych miejscowościach i na wsiach. “Wysokie Obcasy Extra” przekażą całą kwotę ze sprzedaży rocznej prenumeraty magazynu na cel akcji.
02.11.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

do 05.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.