12.06.07, 21:38

Bezkonkurencyjna sprzedaż M jak mieszkanie

Według danych ZKDP marcowy numer „M jak mieszkanie” sprzedał się świetnie – sprzedaż ogółem wyniosła 84 487 egzemplarzy i była o 14,2% wyższa w stosunku do analogicznego miesiąca ubiegłego roku.
Według danych ZKDP marcowy numer „M jak mieszkanie” sprzedał się świetnie – sprzedaż ogółem wyniosła 84 487 egzemplarzy i była o 14,2% wyższa w stosunku do analogicznego miesiąca ubiegłego roku. Miesięcznik jako jedyny w segmencie poradników wnętrzarskich może poszczycić się wzrostem sprzedaży egzemplarzowej, konkurencyjne tytuły odnotowały co najmniej 10-procentowe spadki ("Cztery Kąty": -23,0%, "Moje Mieszkanie": -33,2%, "Mój Piękny Dom": -10,0%).

Obecnie pod względem sprzedaży „M jak mieszkanie” plasuje się na drugim miejscu, jednak dystans dzielący pismo od lidera - „Czterech Kątów” drastycznie się zmniejszył. W marcu sprzedaż „Czterech Kątów” (84 910 egz.) była tylko o 432 egzemplarze wyższa od sprzedaży „M jak mieszkanie”.

„Sukces sprzedażowy miesięcznika „M jak mieszkanie” potwierdza słuszność prowadzonej przez nas polityki. Realizujemy ją konsekwentnie od jesieni 2005 roku, kiedy to wprowadziliśmy gruntowne zmiany w piśmie. Zaowocowały one w 2006 roku najwyższym wśród pism o tematyce budowlano-wnętrzarskiej, 38-procentowym wzrostem sprzedaży i przesunięciem „M jak mieszkanie” z trzeciego miejsca na drugie w swoim segmencie czasopism. W marcu tego roku ponownie rozbudowaliśmy nasz magazyn – o blisko 50 stron zwiększyliśmy objętość, wprowadziliśmy nowe działy, a szytą oprawę zastąpiliśmy klejoną. Potwierdziliśmy również, że nadal będziemy umacniać pozycję pisma na rynku” – powiedziała Katarzyna Białek, Dyrektor Strategiczny Wydawnictwa MURATOR.

Według Łukasza Kawęckiego, Dyrektora Biura Reklamy - Wnętrza, Zdrowie, Wypoczynek Wydawnictwa MURATOR, ubiegły rok był dla „M jak mieszkanie” bardzo udany. Pozytywne zamiany w piśmie dostrzegli reklamodawcy, a wpływy cennikowe z reklam (bez autopromocji) wzrosły w 2006 roku aż o 69% (Expert Monitor). Był to najwyższy wzrost wśród pism wnętrzarskich. „Obecnie oferujemy poradnik wnętrzarski o bardzo dobrych parametrach mediowych. Cieszymy się z niezwykle pozytywnego odbioru miesięcznika „M jak mieszkanie” przez naszych Klientów” - dodał Kawęcki.

Komentarze

Powiązane

20.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 20 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 20 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
19.09.23, 23:00
| prasa » informacje
Bauer wydaje drugi numer magazynu Świat Wiedzy - Extra
20 września br. na rynku prasowym ukaże się drugi numer magazynu „Świat Wiedzy- Extra” (Wydawnictwo Bauer).
19.09.23, 15:00
| prasa » informacje | kultura » książki
Premiera książki PrzyPiSy, czyli krótka historia 8 długich lat Jerzego Baczyńskiego
20 września br. do sprzedaży trafi najnowsza książka Jerzego Baczyńskiego, redaktora naczelnego tygodnika „Polityka”, pt.: „PrzyPiSy, czyli krótka historia 8 długich lat”.
19.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
18.09.23, 13:17
| prasa » informacje
Sprzedaż magazynu Forbes Women rośnie
Według danych wydawcy, czerwcowe wydanie „Forbes Women” (3/2023, RASP Polska) odnotowało sprzedaż o 25 proc. wyższą w stosunku do wydania z poprzedniego roku. Tym samym osiągnęło najwyższy wynik sprzedażowy w tym roku.
18.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
17.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
16.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
15.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
14.09.23, 20:30
| prasa » ludzie
Katarzyna Gaweł z nową funkcją w RAS Polska
Od września br. Katarzyna Gaweł, pełniąca do tej pory rolę Head of Internal Communications, objęła nowo utworzone stanowisko Head of DEI w RAS Polska.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.