12.06.07, 21:38

Leszek Mielczarek nowym Dyrektorem Wydawniczym w Novimedia CP

Leszek Mielczarek został Dyrektorem Wydawniczym Novimedia Custom Publishing. Jego zadaniem będzie prowadzenie prac działu edycyjnego, koordynowanie procesów produkcyjnych oraz nadzorowanie nowych projektów biznesowych.
Leszek Mielczarek został Dyrektorem Wydawniczym Novimedia Custom Publishing. Jego zadaniem będzie prowadzenie prac działu edycyjnego, koordynowanie procesów produkcyjnych oraz nadzorowanie nowych projektów biznesowych. Leszek ukończył dziennikarstwo na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego, współpracownik m.in. Radia Flash, tygodnika „Echo”, „Dziennika Zachodniego”, magazynów „Moto Express” oraz „Motor”. Ekspert od motoryzacji. Twórca koncepcji redakcyjnych kluczowych projektów wydawniczych Novimedia CP.

Novimedia Custom Publishing to pierwsza agencja zajmująca się prasą firmową w Polsce. Od 1997 roku edukuje, doradza, w jaki sposób przygotować, zrealizować i rozwijać magazyny, gazety, periodyki drukowane i elektroniczne.

Firma specjalizuje się w produkcji prasy firmowej zarówno zewnętrznej, jaki wewnętrznej, nisko- i wysokonakładowej – magazynów, newsletterów, jak również ulotek, wydawnictw okazjonalnych oraz multimediów. Agencja zapewnia szeroki wachlarz usług związanych z koncepcją wydawniczą, projektem graficznym, opracowywaniem zawartości, ale również z produkcją, logistyką, doradztwem czy przeprowadzaniem szkoleń. Nasz zespół tworzy grono wykwalifikowanych i doświadczonych dziennikarzy, grafików oraz specjalistów z dziedziny marketingu.

Do grona aktywnych klientów agencji należą m.in.: Abbott Laboratories, Bristol-Myers Squibb, Sanofi-Aventis, British-American Tobacco, Polska Telefonia Cyfrowa – ERA GSM, Carrefour, Citroen Polska, Coca-Cola HBC, Grupa EDF, Grupa KBC – Warta/Kredyt Bank, Grupa Perfopol, Hyundai, JC Auto, Nestle, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Pentor Research International, Renault Polska, Seat – Iberia Motor Company, Europejskie Stowarzyszenie Kart Młodzieżowych/Euro<26, Toyota Motor Poland, World Class Health Academy, Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika w Toruniu/ Zakład Genetyki Molekularnej i Sądowej Katedry Medycyny Sądowej, Foresight (Konsorcjum PAN i Pentor).

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 21:00
| reklama & PR |
Kierunek Kreatywny i Małachowski w zimowej kampanii kurtek
W grudniu 2024 roku wystartowała kolejna odsłona współpracy marki Małachowski z agencją reklamową Kierunek Kreatywny.
13.02.25, 20:00
| reklama & PR |
Nice To Fit You zachęca do celebrowania chwil w kampanii #SmakujKażdąChwilę
Nice To Fit You, firma działająca w branży cateringu dietetycznego, rozpoczęła nową platformę komunikacji oraz całoroczną kampanię pod hasłem #SmakujKażdąChwilę. W kampanii marka zwraca uwagę na znaczenie celebrowania codziennych chwil poprzez różnorodne smaki i świadome wybory, które oferuje w swoim asortymencie.
13.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Bank Millennium nowym członkiem IAB Polska
Bank Millennium dołączył do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, organizacji skupiającej ok. 250 firm działających w sektorze interaktywnym, technologicznym i reklamowym na polskim rynku.
13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.