13.06.16, 14:00

Serwis NOIZZ także na rynku słowackim

Logo serwisu
Fot.: materiały prasowe

NOIZZ, skierowany do milenialsów serwis internetowy uruchomiony przez Ringier Axel Springer, został wprowadzony na rynek słowacki. Serwis został po raz pierwszy uruchomiony w Polsce w listopadzie 2015 r., a obecnie dociera do 3 mln RU miesięcznie (maj 2016 r., GemiusMegapanel), z których połowa to użytkownicy urządzeń mobilnych.

Słowacka wersja NOIZZ powstała w oparciu o wiedzę i doświadczenia wyniesione z rynku polskiego, a w pracach nad serwisem uczestniczyli redaktorzy z Noizz.pl i specjaliści z Grupy Onet-RAS Polska. Treści multimedialne w serwisie Noizz.sk, podobnie jak w polskiej wersji serwisu, będą udostępniane głównie za pośrednictwem mediów społecznościowych. 

W serwisie Noizz.pl około 50 proc. ruchu jest generowana właśnie z tych kanałów. Redakcję Noizz.sk tworzą milenialsi, a redaktorem naczelnym serwisu jest Peter Habara, który oprócz swojej nowej roli, jest odpowiedzialny również za produkcję wideo w Aktuality.sk, drugim największym portalu informacyjnym na Słowacji, należącym do Ringier Axel Springer.

Noizz.sk to doskonały dodatek do naszego portfela produktów i bardzo się cieszymy, że Słowacja jest drugim po Polsce rynkiem, na którym wprowadzony został serwis NOIZZ. Nasz serwis nie tylko jest dopasowany do oczekiwań milenialsów, ale ponadto zapewnia też naszym klientom biznesowym możliwość dotarcia do nich w sposób niespotykany na słowackim rynku. Do tego pokolenia nie można dotrzeć tylko za pośrednictwem reklamy odsłonowej, potrzebna jest przede wszystkim reklama natywna” – powiedział Milan Dubec, naczelny Ringier Axel Springer Słowacja.

NOIZZ pragnie być głosem milenialsów. Marka osiągnęła bardzo dobre wyniki w Polsce, gdzie obecnie docieramy do 3 milionów rzeczywistych użytkowników miesięcznie. Pokazuje to ogromny potencjał dla nas jako wydawców cyfrowych. NOIZZ jest również pionierem społecznościowych formatów wideo w Polsce. W kwietniu wygenerowaliśmy 5 milionów odsłon video w mediach społecznościowych przy pomocy naszych nowych formatów wideo o nazwie NOIZZ raport i NOIZZ food. Zespoły w Polsce i na Słowacji będą ze sobą współpracować w zakresie wymiany tego rodzaju wysokiej jakości materiałów wideo i treści pisanych. Planujemy również uruchomienie marki na innych rynkach” – powiedział Jovan Protic, Digital Publishing Director w Ringier Axel Springer Media AG.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 20:57
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Bartosz Kwarciak dołączył do Grupy ZPR Media
W styczniu br. do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Bartosz Kwarciak i został konsultantem zarządu TIME SA ds. rozwoju i zarządzania procesami biznesowymi.
23.01.25, 18:24
| internet » informacje
Primavera Parfum Group zapowiada powstanie portalu Zdrowie.pl. Serwis poprowadzi była dziennikarka TVN
Katarzyna Urbańska, była dziennikarka TVN, objęła stanowisko redaktor naczelnej oraz PR & Marketing Managera portalu Zdrowie.pl. Innowacyjna platforma typu premium zadebiutuje w sieci we wrześniu 2025 r.
21.01.25, 19:03
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Artur Birnbaum z nowym stanowiskiem w Grupie Agora od lutego
1 lutego br., Artur Birnbaum obejmie stanowisko Chief Data and Digital Strategy Officer w Grupie Agora. Będzie odpowiadać za rozwój działu strategicznych analiz digitalowych i wspierać projekty digitalowe w firmie.
21.01.25, 16:55
| internet » informacje
Debiut MedonetPRO. Nowa platforma skierowana jest wyłącznie do lekarzy
Ringier Axel Springer uruchomił platformę stworzoną z myślą o lekarzach – MedonetPRO. Nowy portal będzie oferował dostęp do materiałów edukacyjnych, narzędzi i treści, które mają wspierać rozwój zawodowy i efektywne działanie na rzecz zdrowia pacjentów.
21.01.25, 11:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Polityczny WF w Interii. Nowy format video Piotra Witwickiego i Marcina Fijołka
Wystartowała kampania prezydencka. Piotr Witwicki i Marcin Fijołek ruszają z nowym podcastem video na łamach Interii. Dziennikarze w nowym cyklu mają odsłaniać kulisy krajowej polityki.
16.01.25, 16:37
| internet » ludzie
Marcin Sobczak wzmacnia Dział Sprzedaży Pulsu Biznesu
„Puls Biznesu” rozszerza Dział Sprzedaży w obszarze subskrypcji, do którego na początku stycznia br. dołączył Marcin Sobczak jako Senior Sales B2B Manager. Jego zadaniem będzie rozwój współpracy korporacyjnej i nawiązywanie nowych partnerstw, wspierając serwis pb.pl.
16.01.25, 14:05
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Alfabet Millera. Leszek Miller odsłoni kulisy polskiej władzy w nowym programie Super Expressu
W niedzielę, 19 stycznia br. ruszy nowy format wideo „Super Expressu” – „Alfabet Millera”, w którym były premier Leszek Miller odsłaniać będzie kulisy polskiej władzy. Rozmowy poprowadzi dziennikarz polityczny „Super Expressu” i gospodarz wywiadów „Sedno Sprawy” w Radiu Plus Jacek Prusinowski.
16.01.25, 07:15
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Goniec Kobieta. Nowy program z Laurą Młodochowską o wyzwaniach współczesnych kobiet
„Goniec Kobieta” to nowy program, który ma stwarzać przestrzeń do rozmów o życiu i wyzwaniach współczesnych kobiet. Jego celem jest przełamanie stereotypów i ukazanie różnorodnych perspektyw kobiet, które często są pomijane w mediach.
15.01.25, 20:09
| internet » informacje
Kanał YouTube Gońca zyskuje nową oprawę muzyczną od Chrisa Carsona
Chris Carson, znany producent muzyczny, stworzył nową oprawę muzyczną dla kanału YouTube Goniec. Widzowie mieli okazję usłyszeć ją po raz pierwszy13 stycznia 2025 r., podczas programu na żywo prowadzonego przez Radosława Grucę.
15.01.25, 12:24
| prasa » informacje | internet » informacje
Nowe odsłony ośmiu serwisów regionalnych Polska Press Grupy
15 stycznia br. zrealizowany został drugi etap transformacji stron głównych serwisów regionalnych należących do Polska Press Grupy.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.