05.07.16, 10:00

UM dla J&J

Logo marki
Fot.: materiały prasowe

Działania branded content realizowane przez IPG Mediabrands Studios dla JOHNSON'S® Baby. Case study.

Podmioty zaangażowane w organizację akcji: IPG Mediabrands Studios, JOHNSON'S®

  • Media: TVN i strona WWW TVN – program śniadaniowy "Dzień Dobry TVN"
  • Czas trwania działań: 21.04; 28.04; 05.05 (emisje w czwartkowych wydaniach DDTVN)
  • Cel akcji:
    • Nagłośnienie ogólnopolskiej akcji na rzecz wielozmysłowego rozwoju dzieci.
    • Celemakcji społecznej JOHNSON’S® So much more™ na rzecz wielozmysłowego rozwoju dzieci jest uświadomienie rodzicom, jak poprzez zaangażowanie w zwykłe zabiegi pielęgnacyjne, takie jak np. kąpiel, mogą wpływać na przyszłość swojego Maluszka. Wyniki badań naukowych, w które zaangażowana jest marka JOHNSON’S® potwierdzają, że jednoczesne pobudzanie wszystkich zmysłów stanowi najsilniejszy impuls do rozwoju mózgu dziecka.
    • Lokowanie produktów marki JOHNSON'S® w kontekście omawianych rytuałów.
  • Key message:  świadomość marki JOHNSON’S nt. znaczenia stymulacji jego zmysłów, szczególnie podczas rytuałów pielęgnacyjnych dla zdrowego i szczęśliwego rozwoju dziecka. Oferowanie przez markę bezpiecznych i łagodnych kosmetyków, które pomagają w stymulowaniu zmysłów dziecka.
  • Grupy docelowe, odbiorcy: matki, ojcowie dzieci w wieku 1-3 lat; kobiety w trzecim trymestrze ciąży
  • Forma działań: trzy reportaże z udziałem rodzin omawiające poszczególne rytuały pielęgnacyjne dzieci. Każdy felieton zawierał product placement klienta. Po jego emisji w studiu przeprowadzane były wywiady z ekspertami akcji społecznej Johnson
  • Realizacja działań:

Emisje w "Dzień Dobry TVN" w trzy kolejne czwartki:

  • 21.04; Temat: stymulacja
  • wielozmysłowa stymulacja dziecka w sytuacjach pielęgnacyjnych na przykładzie masażu z lokowaniem produktów marki JOHNSON'S® Baby: łagodny płyn 3w1 podczas kąpieli, żółty szampon oraz łagodna oliwka.
  • 28.04; Temat: stymulacja polisensoryczna dziecka w sytuacjach pielęgnacyjnych na przykładzie kąpieli z lokowaniem produktów marki JOHNSON'S® Baby: łagodny płyn 3w1 podczas kąpieli, żółty szampon oraz łagodna oliwka.
  • 05.05; Temat: rytuał usypiania z wykorzystaniem zapachu i lokowaniem produktów marki JOHNSON'S® Baby z serii Bedtime: żel do mycia ciała oraz oliwka. 

Komentarze

Powiązane

20.03.23, 12:50
| reklama & PR » informacje
Śmietana na 100%. Śmietana Łaciata promuje drugi cykl filmów Łaciatej Akademii
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie kolejny raz powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. 
20.03.23, 11:37
| reklama & PR » informacje
Mateusz Gessler ambasadorem marki Somat
Marka Somat znana z produktów do zmywania naczyń w zmywarkach, nawiązuje długofalową współpracę z Mateuszem Gesslerem, szefem kuchni, właścicielem restauracji i prowadzącym programy o tematyce kulinarnej.
20.03.23, 09:38
| reklama & PR » informacje
Łowicz wprowadza Extra Kwaśne dżemy do swojej oferty
Marka Łowicz (Maspex) wprowadza do swojej oferty Extra Kwaśne dżemy, które będą dostępne w dwóch wersjach.
20.03.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Oszczędzaj cały dzień z Intermarché. Kampania sieci Intermarché
Intermarché rusza z nową kampanią w której promuje codzienne oszczędzanie. Rusza również nowy program lojalnościowy sieci.
19.03.23, 22:58
| reklama & PR » informacje
Sieć sklepów SPAR z rabatami na produkty marki vivo
Powstał nowy program lojalnościowy sieci SPAR, w którym klienci będą mogli otrzymać rabaty na produkty marki vivo. Akcja potrwa do 10 czerwca br.
18.03.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
LANCERTO i Paranienormalni ogłaszają kontynuację współpracy
LANCERTO przedłużyło współpracę z Kabaretem Paranienormalni do 2024 r. Polski producent odzieży premium będzie dbać o profesjonalny wizerunek zespołu podczas występów estradowych i innych wydarzeń kulturalnych.
18.03.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Linkleaders dla mLeasingu o kwasach i zasadach w obsłudze klientów
“Teoria kwasów i zasad, czyli o dobrej chemii w kontaktach z klientami” - to projekt, którego celem jest wypracowanie i wdrożenie jednolitych zasad obsługi klientów mLeasingu (spółki z grupy mBanku). Kampania realizowana przez Linkleaders ma być przykładem na to, jak aktywacje komunikacji wewnętrznej przekładają się na wyniki biznesowe.
18.03.23, 09:36
| reklama & PR » informacje
Przenieś raty i odzyskaj rytm. Bank Pekao S.A. promuje pożyczkę konsolidacyjną
Bank Pekao S.A. w najnowszej kampanii promuje pożyczkę konsolidacyjną na atrakcyjnych warunkach z RRSO 12,54% . Jej autorem jest agencja Leo Burnett.
17.03.23, 16:23
| reklama & PR » informacje
Samsung. Przygotowany na zmiany. Kampania inteligentnych urządzeń AGD od Samsung
W pierwszej odsłonie kampanii Samsung prezentuje inteligentne urządzenia AGD do zabudowy. Rozpoczęciu kampanii towarzyszy również akcja cashback na zabudowę.
17.03.23, 14:52
| reklama & PR » ludzie
Anna Mazur i Magdalena Sajpel awansowały w zespole Creative Studio LiquidThread
Magdalena Sajpel awansowała na stanowisko Senior Creative Designerki, a Anna Mazur została Creative Designerką w zespole Creative Studio LiquidThread.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.