05.07.16, 10:00

UM dla J&J

Logo marki
Fot.: materiały prasowe

Działania branded content realizowane przez IPG Mediabrands Studios dla JOHNSON'S® Baby. Case study.

Podmioty zaangażowane w organizację akcji: IPG Mediabrands Studios, JOHNSON'S®

  • Media: TVN i strona WWW TVN – program śniadaniowy "Dzień Dobry TVN"
  • Czas trwania działań: 21.04; 28.04; 05.05 (emisje w czwartkowych wydaniach DDTVN)
  • Cel akcji:
    • Nagłośnienie ogólnopolskiej akcji na rzecz wielozmysłowego rozwoju dzieci.
    • Celemakcji społecznej JOHNSON’S® So much more™ na rzecz wielozmysłowego rozwoju dzieci jest uświadomienie rodzicom, jak poprzez zaangażowanie w zwykłe zabiegi pielęgnacyjne, takie jak np. kąpiel, mogą wpływać na przyszłość swojego Maluszka. Wyniki badań naukowych, w które zaangażowana jest marka JOHNSON’S® potwierdzają, że jednoczesne pobudzanie wszystkich zmysłów stanowi najsilniejszy impuls do rozwoju mózgu dziecka.
    • Lokowanie produktów marki JOHNSON'S® w kontekście omawianych rytuałów.
  • Key message:  świadomość marki JOHNSON’S nt. znaczenia stymulacji jego zmysłów, szczególnie podczas rytuałów pielęgnacyjnych dla zdrowego i szczęśliwego rozwoju dziecka. Oferowanie przez markę bezpiecznych i łagodnych kosmetyków, które pomagają w stymulowaniu zmysłów dziecka.
  • Grupy docelowe, odbiorcy: matki, ojcowie dzieci w wieku 1-3 lat; kobiety w trzecim trymestrze ciąży
  • Forma działań: trzy reportaże z udziałem rodzin omawiające poszczególne rytuały pielęgnacyjne dzieci. Każdy felieton zawierał product placement klienta. Po jego emisji w studiu przeprowadzane były wywiady z ekspertami akcji społecznej Johnson
  • Realizacja działań:

Emisje w "Dzień Dobry TVN" w trzy kolejne czwartki:

  • 21.04; Temat: stymulacja
  • wielozmysłowa stymulacja dziecka w sytuacjach pielęgnacyjnych na przykładzie masażu z lokowaniem produktów marki JOHNSON'S® Baby: łagodny płyn 3w1 podczas kąpieli, żółty szampon oraz łagodna oliwka.
  • 28.04; Temat: stymulacja polisensoryczna dziecka w sytuacjach pielęgnacyjnych na przykładzie kąpieli z lokowaniem produktów marki JOHNSON'S® Baby: łagodny płyn 3w1 podczas kąpieli, żółty szampon oraz łagodna oliwka.
  • 05.05; Temat: rytuał usypiania z wykorzystaniem zapachu i lokowaniem produktów marki JOHNSON'S® Baby z serii Bedtime: żel do mycia ciała oraz oliwka. 

Komentarze

Powiązane

30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
30.11.22, 11:14
| reklama & PR » ludzie
Hubert Skubij w ekipie Veovee
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączył Hubert Skubij, który objął stanowisko Senior Account Manager.
30.11.22, 09:50
| reklama & PR » informacje
We Got Now. Ludzie kształtujący świat sportu i kultury bohaterami kampanii marki New Balance
„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. W tegorocznej odsłonie kampanii bohaterami są globalni ambasadorzy marki: koszykarz Kawhi Leonard, piosenkarka IU, piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz raper Jack Harlow. 
30.11.22, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Budniak zostanie CEO Casbeg i zastąpi Bartosza Majewskiego
1 stycznia 2023 r., po pięciu latach pracy nad rozwojem Casbeg, Bartosz Majewski – współzałożyciel firmy i dotychczasowy CEO – przekazuje stery w ręce Michała Budniaka, do tej pory pełniącego funkcję Operations Managera w Casbeg.
30.11.22, 06:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Walk zmienia identyfikację wizualną. Nowe logo bez charakterystycznego kroczącego mężczyzny
Po 10 latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk zmienia identyfikację wizualną.
29.11.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Kamil Syprzak ambasadorem rodziny marki PUMA
Kamil Syprzak, polski szczypiornista i reprezentant Paris Saint-Germain, dołączył do rodziny PUMA jako ambasador marki.
29.11.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Ciężarówki Coca-Cola znów zagoszczą w Polskich miastach
W te święta, czerwone ciężarówki Coca-Cola znów pojawią się na ulicach Polskich miast. Na trasie marki znalazły się takie miasta jak: Płock, Bydgoszcz, Gdańsk, Rybnik, Kraków, Kielce, Łódź, Poznań oraz Ostrów Wielkopolski. Dziesiąta lokalizacja zostanie wybrana przez konsumentów.
29.11.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Tyskie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej
Marka Tyskie będzie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski. Umowa między Kompanią Piwowarską, a Polskim Związkiem Piłki Nożnej będzie obowiązywać od 1 stycznia 2023 do 2027 roku.
29.11.22, 09:38
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard zwycięzcą przetargu Pizza Hut
Agencja Cut The Mustard, w wyniku wygranego przetargu, od września br. odpowiada za komunikację marki Pizza Hut w Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech.
29.11.22, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Andrzej Skibniewski awansuje w MediaCom Warszawa
Andrzej Skibniewski objął stanowisko New Business & Marketing Directora w agencji MediaCom Warszawa, z którą zawodowo jest związany od 21 lat.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.