01.08.16, 11:00
Face It! Obsłuży France 24
France 24, międzynarodowy kanał informacyjny wybrał agencję FACE IT!, która zajmie się jego promocją w Polsce.
FACE IT! odpowiadać będzie za PR, media relations, współpracę z polskimi instytucjami i partnerami, a także działania promocyjne w social mediach.
Za realizację projektu odpowiadać będzie Marek Janota, Account Manager. Agencję wybrano w drodze rekomendacji, umowę podpisano na pół roku.
Kanał France 24 został założony w 2006 r. jako alternatywa dla anglosaskich mediów informacyjnych. Stacja jest częścią grupy France Medias Monde, publicznej spółki skupiającej francuskich nadawców radiowych i telewizyjnych o międzynarodowym zasięgu. Obecnie kanał France 24 dostępny jest w 180 krajach docierając do 315 milionów gospodarstw domowych. Stacja nadaje swój program 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu w trzech wersjach językowych: po francusku, angielsku oraz arabsku. W samej tylko Francji, France 24 zatrudnia 430 dziennikarzy z 35 krajów. Współpracując ze 140 zagranicznymi biurami korespondencyjnymi posiada sieć korespondentów na całym świecie. Polskim korespondentem stacji jest Gulliver Cragg.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze