25.08.16, 20:00
Hoop Cola wraca do Hand Made
Obecna na rynku od lat 90. polska marka w kategorii napojów typu cola rozpoczyna realizację nowej strategii działań komunikacyjnych. Kolejny raz przygotuje je wspólnie z agencją Hand Made, która wygrała przetarg na nową platformę komunikacyjną dla marki Hoop Cola.
Start kampanii Hoop Coli zaplanowano na jesień bieżącego roku, a głównym zadaniem, jakie stawia przed nią marketer, jest odnowienie i wzmocnienie relacji z konsumentami. Planowane działania obejmą nie tylko wiodące kanały komunikacji, w tym m.in. telewizję, ale także działania niestandardowe.
„Hoop Cola to sztandarowa marka w naszym portfolio. Chcemy ożywić relacje z konsumentami, dlatego zaplanowaliśmy bardzo intensywne wsparcie dla marki. Już niebawem najpopularniejsza polska cola pokaże swoje nowe, silne oblicze” - powiedział Karol Krekora, Brand Manager marki Hoop. Do realizacji tych celów HOOP Polska wybrała agencję Hand Made. „W zakończonym procesie przetargowym agencja Hand Made pokazała, że nadal czuje markę tak samo dobrze, jak przed laty” – dodaj Krekora.
Hoop Cola wraca do agencji Hand Made, która prowadziła działania komunikacyjne marki z przerwami od 2009 r. Agencja stworzyła w tym czasie pierwszą, długofalową platformę komunikacji marki, której osią był „Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków”.
Komentarze