26.08.16, 14:00
Desperados prezentuje dalsze losy Wynalazców
Od 22 sierpnia br., we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych można zobaczyć kolejny spot marki "Desperados" prezentujący historię "Wynalazców".
30-sekundowy film, zrealizowany w konwencji reportażu, jest kontynuacją, powstałej w ramach kampanii, opowieści o Millenialsach oddających się imprezowemu życiu. Kamera towarzyszyła bohaterom przez cztery noce, wieczory i świty. Relacją z tej imprezowej podróży jest dwuminutowy film, który od połowy sierpnia br. oglądać można na kanale YoutTube Desperadosa. Zebrany materiał posłużył również do zrealizowania dwóch 30 sekundowych spotów telewizyjnych. W zdjęciach wzięło udział ponad 200 osób, zwerbowanych w klubach, na ulicach oraz za pomocą portali społecznościowych. Zdjęcia realizowane były m.in. w postindustrialnych przestrzeniach Trójmiasta i Warszawy, na terenie byłej stoczni w Gdańsku, w starej Królewskiej Fabryce Karabinów czy na złomowisku.
Koncepcję filmu „Wynalazcy” przygotował Paweł Heinze, reżyserią zajął się szwedzki reżyser Daniel Wirtberg, a produkcję powierzono Opus Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest. Za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR.
Komentarze