03.09.16, 22:00
Gryzzale - kabanosy dla dzieci wśród przekąsek w Cinema City
Po dwuletniej obecności w kinach firma Tarczyński poszerza ofertę kinowych przekąsek o „Gryzzale” – drobiowe kabanoski dla dzieci. Produkty w małych, praktycznych opakowaniach dostępne będą od września we wszystkich barach kinowych sieci Cinema City.
Wprowadzenie kabanosów do sprzedaży wspiera kampania obejmująca emisję 15 sekundowego spotu przed filmami familijnymi oraz działania poza ekranem: monidła i roll-upy. Ekspozycję marki w barach zapewnią także materiały POS. Kreację spotu przygotowała agencja Plankton. Media Tarczyński zakupił bezpośrednio. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Kampania ma na celu zbudowanie świadomości marki Gryzzale. Ma pokazać, że kabanosy mogą być świetną i pożywną przekąską dla najmłodszych, którą można zjeść wszędzie: w szkole, na podwórku i w kinie.
Działania w Cinema City to kampania nakierowana na kina. Akcja stanowi marketingowe wsparcie sprzedaży nowego produktu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze